اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیگیری برای تخصیص اعتبارات ملی به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته یزد

استاندار یزد با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات ملی به شهرستان های کمتر توسعه یافته، گفت: مکاتبات و پیگیری های لازم برای ایجاد ردیف بودجه ملی به این شهرستان ها را انجام می‌دهیم.

پیگیری برای تخصیص اعتبارات ملی به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته یزد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمدعلی طالبی» در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که به منظور بررسی مسائلی همچون سند توسعه شهرستان بهاباد، ارائه پیشنهادات هشتمین جلسه کارگاه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری و ... با حضور اعضای شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به معرفی شهرستان بهاباد از سوی وزارت کشور به عنوان یکی از 31 شهرستان کمتر توسعه یافته، عنوان کرد: ایجاد بستر‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، افزایش بهره وری و اثر بخشی در فعالیت‌های اقتصادی و تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی توسعه پایدار اقتصادی از جمله اهداف معرفی این شهرستان ها بوده که تحقق این موضوعات را برای بهاباد در استان دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات ملی به  شهرستان های کمتر توسعه یافته، عنوان کرد: مکاتبات و پیگیری های لازم برای ایجاد ردیف بودجه ملی به این شهرستان ها را انجام می‌دهیم.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به غنای شهرستان بهاباد در حوزه های معدنی و کشاورزی و موقعیت جغرافیایی ممتاز آن، عنوان کرد: با تکیه بر ظرفیت های داخلی این شهرستان و با ساز و کارهای موجود در استان، می‌توان تا حد زیادی زمینه ها را برای توسعه بهاباد فراهم کرد.

وی ادامه داد: دستگاه های مربوط نحوه بهره برداری از ظرفیت های بهاباد را مشخص کرده و ذیل سند توسعه، برنامه های اجرایی ای را برای توسعه بهاباد تدوین کنند.

 طالبی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر ضرورت تعیین نمای کلی تامین زیرساخت‌های آب و برق شهرستان‌های خاتم و بهاباد عنوان کرد: دستگاه های مربوط طی نشست های کارشناسی، ظرفیت ها و چشم انداز ها را ارائه تا زمینه ها برای تامین زیرساخت ها فراهم شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول