اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

توافقات موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان با شرکت های استارتاپی پابرجاست

طبق اعلام موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به عنوان بازوی علمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، توافقات موسسه دانشمند با شرکت های استارتاپی به قوت پابرجاست.

توافقات موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان با شرکت های استارتاپی پابرجاست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موسسه دانشمند، بهزاد معین، مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا که به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر موسسه دانشمند فعالیت می کند، از ادامه دار بودن روند حمایتی موسسه دانشمند با الویت حمایت از شرکت های فعال در زنجیره ارزش بنیاد خبر داد.

گفتنی است، ظهر روز یکشنبه 12 مرداد در محل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی طی جلسه ای چک آخرین قسط از مبلغ حمایتی موسسه دانشمند در وجه استارتاپ توانیتو تحویل داده شد؛ بدین ترتیب با پرداخت آخرین قسط از 4 قسط، همه تعهدات موسسه دانشمند در قبال این استارتاپ در کمتر از یک سال از شروع توافق با توانیتو، پرداخت شد.

توانیتو یک پلتفرم جامع ارتباطی است که با هدف تأمین نیازهای خدماتی و کالایی توان جویان، سالمندان، بیماران خاص و مادران باردار طراحی و تولید شده است.

بنابراین گزارش موسسه تحقیق و توسعه دانشمند، به عنوان بازوی علمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جهت رفع نیاز های پژوهشی این نهاد و صنایع وابسته به آن فعالیت می کند.

این فعالیت با کمک هسته های دانش بنیان و فناور صورت میگیرد و در تعریف دانشمند می توان از آن به عنوان حلقه وصل صنعت و محافل علمی همچون دانشگاه ها یاد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول