اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

الزام جمع‌آوری معتادان متجاهر در کردستان/ ضرورت حمایت از معتادان بهبودیافته

استاندار کردستان گفت: دولت هزینه زیادی برای درمان معتادان می‌پردازد اما اثربخشی آن در جامعه کمتر دیده می‌شود لذا انجام اقداماتی در راستای حصول نتایج مشهودی بعد از بهبودی افراد معتاد ضروری است.

الزام جمع‌آوری معتادان متجاهر در کردستان/  ضرورت حمایت از معتادان بهبودیافته

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: معتادانی که نه قابلیت نگهداری در کمپ و نه در بیمارستان‌ دارند نباید به حال خود رها شوند لذا تدبیری برای جمع‌آوری و نگهداری آنان باید اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: دولت هزینه زیادی برای درمان معتادان می‌پردازد اما اثربخشی آن در جامعه کمتر دیده می‌شود لذا انجام اقداماتی در راستای حصول نتایج مشهودی بعد از بهبودی افراد معتاد ضروری است.

استاندار کردستان با اشاره به آمار اعلامی از جمع‌آوری ۱۴۴ معتاد متجاهر از سطح استان، عنوان کرد: باید تمامی معتادان متجاهر جمع‌‌آوری شوند.

مرادنیا در ادامه خاطرنشان کرد: با این تفکر که وضعیت استان ما به لحاظ اعتیاد سفید است داریم خودمان را گول می‌زنیم بلکه با رویکرد دیگری به این قضیه باید نگریست و اقداماتی برای کاهش آمار و شناسایی و بهبودی این افراد انجام شود.

وی بازنگری در خصوص آمار معتادان استان را مهم برشمرد و ادامه داد:  در خصوص آمار و ارقام معتادان باید واقعیت‌ها را بپذیریم و برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

استاندار کردستان در ادامه افزود: پدیدآمدن مشکلات اجتماعی و موارد اجتماعی متاثر از بیماری کرونا با توجه به زباله‌گردی برخی افراد را باید مدنظر قرار داد و به سمت حل این مشکلات برویم. 

مرادنیا با اشاره به اجرای کمپ ماده ۱۶ و اردوگاهی جهت نگهداری، درمان معتادان و حمایت بعد از بهبودی در استان با متولی‌گری سپاه اظهار کرد: برای تحقق این امر همه باید پای کار باشند و تلاش کنند.

نتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول