اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سازمان دانشجویان معبری برای ورود افراد نخبه و کارآمد به جهاد دانشگاهی

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: در گذشته افراد نخبه‌ای که واردجهاد می شدند از طریق دانشگاه بودند و امروز سازمان دانشجویان باید معبری برای ورود افراد نخبه و کارآمد به جهاد باشد.

سازمان دانشجویان معبری برای ورود افراد نخبه و کارآمد به جهاد دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین فرشاد پیله‌چی رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین در دیدار با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس که صبح امروز سه شنبه انجام شد، اظهار کرد: سال گذشته با وجود مشکلات مالی و شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد حرکت رو به جلوی جهاد هستیم و هرگز خود را متوقف نخواهیم کرد.

وی افزود: در حوزه‌های فرهنگی الحمدالله رشد خوبی را شاهد بودیم و خبرگزاری های این مجموعه نیز با رشد خوبی که داشته اند توانسته‌این ورود خوبی به حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشیم.

پیله‌چی با بیان اینکه برنامه ویژه‌ای برای سازمان دانشجویان داریم، عنوان کرد: در گذشته افراد نخبه‌ای که واردجهاد می شدند از طریق دانشگاه بودند و امروز سازمان دانشجویان باید معبری برای ورود افراد نخبه و کارآمد به جهاد باشد.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین اضافه کرد: مسابقات ملی مناظره یکی از برندهای سازمان دانشجویان بوده که احتمال برگزاری آن به صورت مجازی وجود دارد.

وی ادامه داد: کار ساخت مجتمع تحقیقات پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قزوین از سال گذشته استارت خورده و علی‌رغم مشکلات موجود 10 درصد رشد داشته است.

پیله‌چی تصریح کرد: برای ساخت این مجتمع تحقیقاتی که می‌تواند بخش اعظمی از نیازهای درمانی استان را تامین کند نیازمند مساعدت خیرین استان هستیم.

وی با اشاره به روز خبرنگار عنوان کرد: حضور اصحاب رسانه در شرایط حساس امروز جامعه در میدان اطلاع‌رسانی نقش عمده‌ای در تنویر افکار عمومی و آرام سازی جامعه داشته و خبرگزاری فارس در قزوین نیز توانسته به بهترین وجه ممکن این نقش را ایفا کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین در پایان یادآور شد: اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و مستند از ویژگی‌های مهم رسانه  اخلاق‌‍مدار است و این رسانه توانسته به خوبی در این مسیر حرکت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول