اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اعطای وام قرض الحسنه به اعضای خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از اعطای وام قرض الحسنه به اعضای خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.

اعطای وام قرض الحسنه به اعضای خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان

به گزاری خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مسگرانی امروز در نشست مطبوعاتی اعلام برنامه های قربان تا غدیر و بزرگداشت هفته خبرنگار که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: ۲۳ مردادماه به مناسبت هفته خبرنگار مراسم ویژه ای برگزار و اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات نیز همزمان با همین مراسم  خواهد بود.

وی برگزاری جشنواره مطبوعات را در ارتقای کیفی عملکرد مطبوعات موثر دانست و افزود: خانه مطبوعات استان، مجموعه دوره های آموزشی به صورت مجازی را پیشنهاد داده که قرار است از ۱۷ مرداد اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: به مناسب روز خبرنگار سلسله برنامه هایی پیش بینی شده و از جمله این برنامه ها برگزاری مراسم ویژه روز خبرنگار به صورت مجازی است که برخی از پیشکسوتان دعوت هستند اما در فضای باز برگزار می‌شود و برای سایر خبرنگاران به صورت زنده در فضای مجازی پخش خواهد شد.

وی گفت: تقدیر از پیشکسوتان عرصه رسانه و خبرنگاران فعال در حوزه دفاع مقدس در مراسم روز خبرنگار صورت می‌گیرد.

مسگرانی با اشاره به اینکه آموزش یکی از نیازهای جدی اصحاب رسانه است، افزود: دوره های آموزشی برای اصحاب رسانه با عناوین آشنایی در فضای مجازی، کسب و کارهای مجازی، طراحی سایت خبری رسانه برگزار میشود.

وی گفت: با مکاتبه با استاندار قرار است تسهیلات ویژه برای اصحاب رسانه در نظر گرفته شود و موافقت شد که به ۱۵۰ نفر از اعضای خانه مطبوعات استان وام ۱۰۰ میلیون ریالی ارایه شود.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: بانک‌های عامل این تسهیلات بانک رسالت، انصار و صندوق کارآفرینی امید هستند که وام قرض الحسنه بین ۲ الی ۴ درصد پرداخت خواهند کرد.

وی گفت: تقدیر از عموم خبرنگاران در روز خبرنگار و تقدیر از اصحاب رسانه فعال در حوزه دفاع مقدس از سایر برنامه‌های ویژه روز خبرنگار است.

مسگرانی با بیان اینکه در آستانه عید غدیر نیز چند رویداد با تکیه بر فضای مجازی برگزار میشود، تصریح کرد: جشنواره ها و رویدادهایی را در برخی از شهرستانها برگزار می‌کنیم که از جمله جشنواره موسیقی عرفانی در شهر سراوان است و اختتامیه آن در فضای مجازی برگزار می‌شود که از برترین کارها نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی به تجلیل از پیشکسوتان موسیقی عرفانی در شهر سراوان اشاره کرد و یادآور شد: در همه شهرستانها ویژه برنامه غدیر به صورت زنده در فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول