اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مجلس انقلابی فکری به حال اقتصاد کشور کند/ معیشت مردم محدود شده است

یک فعال حوزه دانشجویی گفت: متأسفانه وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده و دستگاه‌های مسؤول در این زمینه کاملا منفعل عمل می‌کنند.

مجلس انقلابی فکری به حال اقتصاد کشور کند/ معیشت مردم محدود شده است

علی موسوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مجلس یازدهم باید فکری به حال وضعیت اقتصادی کشور کند و کشور را از این بلای خانمان‌سوز که سبب نگرانی عموم مردم شده است، برهاند.

وی با بیان این که دستگاه‌های مسؤول در حوزه اقتصاد کاملا منفعل شده‌‌اند و قدمی در راستای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور بر نمی‌دارند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان نسبت به امنیتی بودن ابعاد مرتبط با گرانی ارز و افت ارزش پول ملی هشدار دادند و حالا باید دید که دستگاه‌های مسؤول در این زمینه چه اقدامی خواهند کرد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برخوردهای خوبی با فساد در قوه قضاییه آغاز شده است اما باید تأثیر این اقدامات در زندگی مردم مشخص شود و مردم شاهد اصلاح رویه‌ها باشند.

موسوی با خطیر دانستن نقش مجلس یازدهم در شرایط ویژه کشور، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس انقلابی باید همتی برای رفع مشکلات مردم داشته باشند و راهکارهای اقتصادی دقیقی را در کمیسیون‌ها تدوین و فورا مصوب کنند تا بتوان کشور را از این وضعیت نجات داد.

وی بیان داشت: بسیاری از مردم توان خرید بسیاری از نیازهای اولیه زندگی خود را از دست داده‌اند و گوشت و میوه به تدریج از سبد غذایی مردم حذف شده است و نمایندگان مجلس انقلابی بدور از هیاهوهای زاید به فکر ارتقای ارزش پول ملی از طریق اصلاح رویه‌های غلط اقتصادی در کشور باشند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول