اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خبرنگاران دلسوز و حقیقت‌جو باشند/ کمک‌های عید غدیر خرج کمک‌های مومنانه شود

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان از خبرنگاران به عنوان افسران جبهه اطلاع‌رسانی یاد کرد و گفت: خبرنگاران اخبار واقعی و حقیقی را انعکاس دهند و باید در این زمینه دلسوز و حقیقت‌جو عمل کنند و اخبار را صریح و روشن به اطلاع عموم مردم برسانند.

خبرنگاران دلسوز و حقیقت‌جو باشند/ کمک‌های عید غدیر خرج کمک‌های مومنانه شود

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز با تبریک اعیاد قربان و غدیر و بزرگداشت دهه امامت و ولایت همچنین گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس اظهار کرد: رسالت خبرنگاری اطلاع‌رسانی صریح اخبار است اگر خبرنگاران ما از مسوولان مطالبه‌گری کنند وضع بهتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ابهت قدرت‌های بزرگ همیشگی نیست، تصریح کرد: دشمنان بر این باور هستند که قدرت‌هایشان همیشگی است اما حقیقت این است که با تمام تلاش‌هایی که می‌کنند هنوز نتوانستند ایران را تسلیم خود کنند دشمن جرئت این را ندارد که ایران را مرعوب کند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان افزود: قدرت‌های بزرگ با داشتن بسیاری از ابزارهای قدرتی جهان که در اختیار دارند تلاش می‌کنند که قدرت‌های بزرگ را به عنوان قدرت مطلق نشان دهند

رعایتی با بیان اینکه شهدای بسیاری از خبرنگاران رفتند تا حقیقت مطلب را به گوش مردم برسانند، اظهار کرد: خبرنگاران باید تمام تلاششان را بر این بگذارند که اخبار واقعی را به اطلاع مردم برسانند اگر یک مرده دل برگردد، هم دنیا آباد خواهد شد و هم آخرت.

وی با بیان اینکه کمک‌های عید غدیر خرج کمک‌های مومنانه شود، ابراز کرد: اگر بنا باشد موتور محرکه وجود خودمان را از نظر دینی تقویت کنیم باید به احادیث و قرآن‌کریم رجوع کنیم باید حداقل‌ها را بلد باشیم ما دنبال این هستیم که خبر واقعی را به اطلاع عموم مردم برسانیم و در عید غدیر آنچه را می‌خواهیم خرج کنیم در قالب کمک مومنانه انجام دهیم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران نباید به دنبال حزب و جناح باشند، تصریح کرد: لازمه آنکه مردم ما در جنگ روانی که اکنون به وجود آمده است سربلند بیرون آیند داشتند اطلاعات کافی است و خبرنگاران در این زمینه باید دلسوز و حقیقت‌جو باشند و آنچه که واقعیت است را بگویند تحلیل‌های واقعی را بگویند تا مردم را امیدوار کنند.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که به مردم امیدواری دهید و رسانه‌ها باید در این مهم، نقش خود را به درستی ایفا کنند کشورهایی که زمانی به عنوان ابرقدرت در دنیا شناخته می‌شدند ابهت آنها در جریان شیوع کرونا شکسته شد و حتی در تامین حداقل‌ترین ملزومات بهداشتی عاجز شدند اما انقلاب اسلامی در این شرایط واقعا خوش درخشید به عنوان مثال در عرصه‌های نظامی موفق عمل کردیم.

رعایتی ابراز کرد: امروزه شاهد آن هستیم که ایران در دنیا چیزهایی می‌سازد که دنیا هنوز موفق به ساخت آن نشده است به عنوان مثال در زمینه نظامی توانستیم موفق عمل کنیم.

وی اتحاد بین شیعه و سنی را در گلستان موثر برشمرد و تصریح کرد: مردم ما موفقیت خودشان را مدیون پیروی از ولایت‌فقیه دارند خوشبختانه در استان گلستان شاهد این هستیم که اقوام مختلف اعم از شیعه و سنی در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند و خوب است خبرنگاران ما این واقعیت را انعکاس دهند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در خصوص مشکلات پیش‌آمده در زمینه کرونا ابراز کرد: وقتی بحث کرونا پیش آمد مردم در مسائل دینی مشکلاتی داشتند وقتی عزیزی را از دست می‌دادند برای کفن و دفن اجساد مشکل داشتند که در این زمینه علما به کمک آمدند.

وی در خصوص برگزاری عید قربان در گلستان گفت: همه ساله در اعیاد قربان شاهد رفت و آمدهای بسیاری از اهل سنت در گلستان بودیم که خوشبختانه وقتی مقام معظم رهبری فرمودند به دلیل شیوع کرونا نماز عید قربان برگزار نشود و مردم کمتر در تجمعات حاضر شوند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

مسوول بسیج رسانه استان گلستان با تبریک هفته خبرنگار و قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی گفت: خبرگزاری فارس مخاطبان زیادی دارد و توانسته به خوبی مطالبات جامعه را انعکاس دهد این نقش باید بیش از گذشته انجام شود و با بهره‌گیری از خبرنگاران توانمند این مهم قابل تحقق است.

میثم قرایی با اشاره به اینکه رسانه باید خود را ذوب در مشکلات مردم کند، افزود: این خبرگزاری فارس انتظارات مخاطبان را بالا برده است انتظار داریم که این رسانه خودش را در مشکلات اجتماعی ذوب کند سازمان بسیج رسانه هر قدمی که لازم باشد در این زمینه بر می‌دارد.

وی بیان کرد: در منویات رهبر انقلاب در خصوص رفع مشکلات اجتماعی مردم که تاکید دارند انتظار داریم خبرگزاری فارس هم در موضوعات اجتماعی بیشتر تلاش کند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول