اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عملکرد قابل وصف موسسات خیریه گچساران در کمک به نیازمندان

عملکرد موسسات خیریه گچساران در کمک به نیازمندان این شهرستان کم نظیر و قابل وصف است.

عملکرد قابل وصف موسسات خیریه گچساران در کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز  نشست تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با  ریاست فرماندار و با حضور مسوولان موسسات خیریه  در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

  در این نشست مسوولان موسسات خیریه گچساران به تشریح عملکرد خود  در سطح شهرستان پرداختند.

کسب رتبه برتر کشوری موسسه آبشار عاطفه‌ها

 سهیلا باشتویی مسوول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در گچساران گفت:  آبشار عاطفه‌ها  یکی از بزرگترین مجموعه خیریه در کشور با 600 شعبه در کشور  در حال فعالیت است.

 وی با بیام اینکه از مجموع 600 شعبه در کشور تعداد 18 شعبه در استان به دلیل پراکندگی شهرستان‌ها  در حال فعالیت هستند، افزود: موسسه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان گچساران  بیش از9 سال فعالیت همچنان در حال فعالیت است.

 باشتویی با اشاره به برگزاری همایش سراسری سالانه آبشار عاطفه ها که با حضور مسوولان برگزار می‌شود، عوان کرد:موسسه آبشار عاطفه‌ها  در گچساران در این همایش  هر ساله رتبه نخست را در سطح کشور کسب می‌کند.

مسوول موسسه مردم نهاد ابشار عاطفه‌ها تصریح کرد: فعالیت این موسسه  در راستای کمک به دانش آموزان، اهدا جهیزیه و کمک به خانواده‌های نیازمند فعالیت دارد.

 اهدا 3 مرحله جهیزیه به نوعروسان نیازمند

وی با اشاره به اینکه سالانه  در3 مرحله  از سوی این موسسه جهیزیه اهدا می شود، ابراز کرد: از 30جهیزیه به نوعروسان نیازمند  اهدا شده است.

 باشتویی خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون  یک میلیارد تومان اقلام از جمله پوشاک و کفش در بین نیازمندان توزیع شد.
 مسوول موسسه آبشار عاطفه‌ها ادامه داد: در بحث کرونا آبشار عاطفه ها سه هزار لیتر مواد ضدعفونی  و کمک مومنانه در سه مرحله توزیع شد.

حمایت از کودکان کار توسط موسسه دستان آسمانی
 در ادامه خانم رضایی مسوول موسسه خیریه دستان آسمان عنوان کرد: این موسسه فعالیت خود را از سال 1396 با هدف  حمایت از کودکان کار آغاز کرده است.

 کمک 480 میلیونی موسسه خیریه بی بی حکیمه

 در ادامه این نشست مسوول موسسه بی بی حکمیه گچساران خاطرنشان  کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون مبلغ 480 میلیون  ریال به نیازمندان این شهرستان که توسط این موسسه شناسایی شده است پرداخت شد.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول