اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تعیین 7 نوع رده و سطح برای تردد در ساختمان مجلس

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: بناست تا از این پس تردد در مجلس نظام‌مند شده و برای همین منظور 7 رده و سطح در نظر گرفته شده و برای هر سطح کارت با رنگ متفاوتی صادر می‌شود.

تعیین 7 نوع رده و سطح برای تردد در ساختمان مجلس

 حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: طبق تصمیم ناظران هیأت رئیسه مجلس از این پس رفت و آمد به مجلس نظام‌مند خواهد شد.

وی افزود: برای نظام‌مند شدن رفت‌و آمدها به مجلس بنا شده تا تردد به ساختمان مجلس در 7 رده و سطح مختلف تقسیم‌بندی و برای هر رده کارت با رنگ متفاوتی صادر شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: بر همین اساس تردد وزرا، نمایندگان، ‌معاونین وزرا، ‌خبرنگاران و ... همه در یک سطح خاصی برای تردد در مجلس قرار خواهند داشت و کارت مخصوص خود را برای رفت و آمد مجلس دریافت خواهند کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد:‌ در مورد این سطح‌بندی باید بگویم که تغییر و محدودیتی برای رفت و آمد خبرنگاران به ساختمان مجلس ایجاد نشده و  خبرنگاران می‌توانند با همان دسترسی‌های سابق خود در مجلس حضور داشته باشند.

وی افزود: این موضوع به معاونت اجرایی و تشریفات مجلس ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول