اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

لزوم توسعه فضای آموزشی در شهرری

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: باتوجه به اهمیت کیفیت آموزش و پرورش در شهرستان ری و به دلیل محدودیت‌های فضای آموزشی در ناحیه یک شهرری، لازم است فضای آموزشی این منطقه توسعه یابد.

لزوم توسعه فضای آموزشی در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پنجمین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ری که صبح امروز در آموزش و پرورش ناحیه ۲ برگزار شد با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم، اظهار کرد: احتمال دارد آغاز سال تحصیلی امسال همراه با بازگشایی مدارس نباشد و بر همین اساس باید شرایط بررسی و تمامی احتمالات برای پیشگیری مورد مطالعه قرار گیرد.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا در کل دنیا موجب شد که تمامی دستگاه‌ها در نحوه عملکرد خود تجدید نظر کنند که آموزش و پرورش بیش از سایر نهادها در این زمینه دچار تغییر و تحول شد و روش بیش از ۱۰۰ ساله آموزش را به اجبار تغییر داد. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: در میان شهرستان‌های استان تهران، شهرری امکان مرجعیت برای باقی مناطق را دارد و اقدامات و عملکرد این شهرستان قابلیت تعمیم به استان را خواهد داشت لذا امیدواریم از این شرایط به خوبی بهره‌گیری شود.

صیدلو با اشاره به امکان فضای مجازی آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر از ابتدای مهرماه امکان آموزش حضوری وجود نداشته باشد از برنامه «شاد» استفاده خواهیم کرد و این فضا را به گونه‌ای توسعه می‌دهیم که باعث ایجاد انگیزه در معلمان و دانش‌آموزان باشد.

وی با بیان اینکه شبکه شاد نسبت به پیام رسان‌های دیگر بستر اختصاصی دارد، گفت: فضای سایر پیام رسان‌ها مناسب حضور دانش آموزان نیست و مباحث آموزشی بهتر است که از طریق پیام ‌رسان تخصصی انجام گیرد لذا ضروری است که فضای این پیام رسان کاربردی‌تر از پیش باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در این شبکه ۷۱۵  رئیس منطقه آموزش و پرورش به صورت زنده با مدیر ارتباط داشته همچنین سه هزار و ۵۰۰ مدیر مدرسه هم از این شبکه بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول