اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نظرسنجی|عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا بدتر از کشورهای دیگر است

تازه ترین نظرسنجیها نشان داد که دو سوم شهروندان آمریکا معتقدند دولت «دونالد ترامپ» درمهار کرونا عملکرد پایین تری در قیاس با کشورهای دیگر داشته است.

نظرسنجی|عملکرد ترامپ در مواجهه با کرونا بدتر از کشورهای دیگر است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دو سوم آمریکاییها بر این باروند که عملکرد دولت  آمریکا برای مقابله با بیماری کرونا بدتر از کشورهای دیگر جهان است.

 به نوشته روزنامه «واشنگتن تایمز» در این نظرسنجی که به سفارش  «رادیوی ملی آمریکا»  و از سوی موسسه ایپسوس با مشارکت 1115 تن در روزهای گذشته  انجام شد 65 درصد از شرکت کنندگان  گفتند که مدیریت ایالات متحده در مبارزه با این بیماری همه گیر «تا حدودی بدتر» یا «بسیار بدتر» از سایر کشورها انجام میدهد.

تنها 25 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقد بودند که آمریکا  در مواجهه با شیوع کرونا «بسیا بهتر» یا تا «حدودی بهتر» از سایر کشورها عمل کرده است. بیش از نیمی از حاضران  در این نظرسنجی  معتقدند که باید اقداماتی بیشتر در آمریکا  در مواجهه با  کرونا انجام میشد.

بنا بر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ابتلای ۴۶ هزار و ۹۱۸ مورد جدید به کرونا در ایالات متحده آمریکا، مجموع مبتلایان به «کووید-۱۹» در آمریکا به چهار میلیون و ۷۱۲ هزار و ۹۴۵ نفر افزایش یافت. 

آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۵۵۷ نفر در ایالات متحده بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده‌اند و هم‌اکنون شمار قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا به ۱۵۵ هزار و ۳۹۸ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول