اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ماشین‌آلات صنایع معدنی به‌روز شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: ضرورت دارد واحدهای معدنی نوسازی ماشین‌آلات و ناوگان صنایع معدنی را به‌روز کنند.

ماشین‌آلات صنایع معدنی به‌روز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، نشست اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان و محصولات معدنی  با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات اتاق سمنان برگزار شد.

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی سمنان در این نشست گفت: در شرایط اخیر انجام کار اقتصادی باید با مشاوره و مشورت‌های اقتصادی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: کار اقتصادی نیازمند تعامل است؛ توسعه تولید و صادرات معدنی باید به توجه به فناوری و تکنولوژی جدید صورت بپذیرد، ضرورت دارد واحدهای معدنی نوسازی ماشین‌آلات و ناوگان صنایع معدنی را به‌روز کنند.

دامغانیان، عضو اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی هزینه جاری اداره واحد معدنی را بسیار بالا خواند و اظهار کرد: به علت مشکلات عدیده مالی شرکت‌ها مجبور هستند منابع خود را از بانک تأمین کنند، ضعف سیستم بانکی باعث شده که مدیران معدنی به‌جای تولید و صادرات به فکر مطالبات بانکی باشند.

علی معماریان، مدیر یک واحد معدنی در این نشست گفت: هزینه‌های تأمین قطعات ماشین‌آلات معادن به‌صورت غیرقابل‌تصور رشد کرده، به‌طوری‌که مدیریت هزینه یک واحد معدنی بسیار دشوار شده است.

انتهای پیام/74002/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول