اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از موقوفه فخرالدوله لشت نشا

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت یک هزار متر از موقوفه فخرالدوله لشت نشا به ارزش 800 میلیون تومان با اقدام قضایی و خلع ید از متصرف، به موقوفه بازگشت.

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از موقوفه فخرالدوله لشت نشا

حجت‌الاسلام سید حامد میرحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به رفع تصرف هزار متر از موقوفه فخرالدوله لشت نشا اظهار کرد: یک هزار متر از موقوفه فخرالدوله واقع در بخش لشت نشا با اقدام قضایی و خلع ید از متصرف، به موقوفه بازگشت.

وی با بیان اینکه ارزش اراضی رفع تصرف‌شده ۸۰۰ میلیون تومان است، گفت: زمین رفع تصرف‌شده برای سرمایه‌گذاری به متقاضیان اجاره داده می‌شود.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت تا پایان سال و با اقدامات صورت گرفته سه هزار متر دیگر از اراضی موقوفه فخرالدوله رفع تصرف‌شده و به موقوفه تحویل می‌شود.

میرحسینی با بیان اینکه نیت موقوفه فخرالدوله تأمین هزینه‌های درمانگاه لشت نشا است، افزود: کسانی که مستأجر رقبات این موقوفه هستند با پرداخت اجاره خود در واقع به شهر خود کمک می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت با بیان اینکه با نیت موقوفه فخرالدوله، لشت نشا استعداد تبدیل‌شدن به قطب درمانی در شمال کشور را دارد، گفت: در هشت ماه بیش از ۲۴۸ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه فخرالدوله در درمانگاه لشت نشا هزینه شده است.

میرحسینی همچنین اعلام کرد که این هزینه‌ها به‌صورت نصب سقف کاذب، کاشی‌کاری درمانگاه، تعمیر فاضلاب و نوسازی سرویس بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بوده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول