اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سعادتی: مشکلات خانواده‌های مدافعین سلامت حل نشده است

نماینده بابل در مجلس با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای حل مشکل خانواده شهدای مدافعین سلامت، گفت: متأسفانه این دستور اجرایی نشده و این خانواده‌ها مشکلات اساسی دارند.

سعادتی: مشکلات خانواده‌های مدافعین سلامت حل نشده است

خبرگزاری فارس،- علیرضا طاعتی: مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه 15 مرداد) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: باید سریع‌تر به مشکلات مردم و معیشت آنان رسیدگی کنیم، اما من به مردم اعلام می‌کنم که با تغییر رویه در مجلس و اراده قوی و کار خالصانه نمایندگان، دغدغه‌های آنان را حل خواهیم کرد. فقط باید مردم صبر پیشه کنند چرا که ما دولت را پای کار خواهیم آورد. 

وی افزود: متأسفانه در خصوص مجوز کارگزاری‌ها ما شاهد انحصار در این بخش هستیم که تذکرات لازم به وزارت اقتصاد و سازمان بورس داده شده است، این درحالی است که ده‌ها میلیارد تومان خرید و فروش صورت می‌گیرد و ده‌ها سال است که فقط چند کارگزاری مجوز دارند. 

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: در زمینه مجوز داروخانه‌ها هم شاهد انحصار هستیم، اما نهادهای متولی و دیوان عدالت اداری حکم بر لغو انحصار اعطای مجوز داده‌اند، ولی این انحصار همچنان وجود دارد و باید وزارت بهداشت در این زمینه ورود کند. 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه اعطای مجوز تأسیس دفاتر اسناد رسمی و وکالت هم شاهد انحصار هستیم که بایستی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضائیه در این زمینه ورود کنند.

سعادتی خاطرنشان کرد: مجوز واردات برنج خارجی به کشور در شرایط فصل برداشت معنا ندارد. 

وی با اشاره به شیوع موج دوم ویروس کرونا در کشور گفت: مازندران در موج اول دچار مشکل بود و در موج دوم هم این موضوع تکرار شده است، در حالی که رئیس‌جمهور باید مسئولیت ستاد کرونا در وزارت بهداشت داشته و به آن کمک کند. 

وی در پایان با اشاره به مشکلات خدمات‌دهی به خانواده شهدای مدافعین سلامت گفت: با آنکه مقام معظم رهبری در این زمینه دستورات لازم را داده‌اند اما متأسفانه این دستور اجرایی نشده و این خانواده‌ها مشکل دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول