اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نامگذاری ۸۰۰ معبر اصلی و فرعی مشهد به نام شهدای دانش آموز

رئیس اداره نامگذاری معابر شهرداری مشهد از نامگذاری معابر مشهد به نام ۸۰۰ دانش آموز شهید خبر داد.

نامگذاری ۸۰۰ معبر اصلی و فرعی مشهد به نام شهدای دانش آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ناهید فربدنیا اظهار کرد: نامگذاری معابر مشهد به نام ۸۰۰ شهید دانش آموز در اولویت شهرداری مشهد قرار گرفته و بخشی از آن هم انجام شده است.

رئیس اداره نامگذاری معابر شهرداری مشهد افزود: طبق مصوبه شهرداری ۳۵ هزار معبر اصلی و فرعی به نام ۶ هزار و ۶۰۰ شهید نام گذاری شده است.

وی در خصوص نحوه درخواست نامگذاری معابر به نام شهدا، ادامه داد: خانواده شهدا می‌توانند با دریافت معرفی نامه از بنیاد شهید و امورایثارگران، به اداره فرهنگی شهرداری منطقه محل سکونت مراجعه و فرم درخواست نامگذاری را تکمیل کنند و پس از تایید در صحن علنی شورای شهر مشهد، خیابان و یا کوچه به نام آن شهید نام گذاری می‌شود.

فربدنیا با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از ۳ هزار تابلو با نام شهید تعویض و به روز رسانی شده است، تصریح کرد: با درخواست‌های مکرر ساکنین بولوار سرخس، این بولوار به نام شهدای فاطمیون و زیرنویس تابلوی خیابان «سرخس ۳ - گلریز» به نام شهدای زینبیون نام گذاری شده است که نصب تابلوها معابر اصلی اقدام و فرعی‌های آن در حال انجام است و معابر فرعی خیابان فاطمیون به نام شهدای محلی معبر مذکور نامگذاری شده است.

رئیس اداره نامگذاری معابر شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: گفتنی است که در نام گذاری معابر و خیابان های مشهد به نام شهدا، همکاری خوبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول