اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معارفه دبیرجمعیت طرفداران دفاع از نظم و قانون ماده ۱۰ احزاب مشهد

جلسه معارفه جمعیت طرفداران دفاع از نظم و قانون ماده ۱۰ احزاب مشهد برگزار و «سعید مقدم متقی» به عنوان دبیر منتخب جمعیت طرفداران نظم و قانون مشهد معارفه شد.

معارفه دبیرجمعیت طرفداران دفاع از نظم و قانون ماده ۱۰ احزاب مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جلسه معارفه جمعیت طرفداران دفاع از نظم و قانون ماده ۱۰ احزاب مشهد با حضور عرب‌خدایی عضو شورای مرکزی جمعیت کشور، محمد حسن ساقی دبیر جمعیت خراسان رضوی و دبیر جبهه اعتدال شرق کشور و جمعی از نخبگان فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی برگزار شد.

محمد حسن ساقی طی سخنانی به نقش و جایگاه احزاب و تقویت آن در اعتلای کشور اشاره کرد و بر اهمیت و نقش آنان در انتخابات آتی و برگزاری هرچه با شکوه تر و پرشورتر در جهت ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی طی سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

در ادامه عرب‌خدایی عضو شورای مرکزی جمعیت دفاع از نظم قانون کشور، نقش این حزب را با رویکرد تفکر اعتدال در کشور و خانه احزاب به‌عنوان عضو فعال در جبهه مستقلین و اعتدالگرایان پررنگ دانسته و در خصوص حضور پر رنگ این حزب در جهت هماهنگی و تقویت بین احزاب و سیاسیون این استان باتوجه به پتانسیل خراسان رضوی و وجود بارگاه منور و نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ابراز امیدواری کرد.

در ادامه این جلسه پنج نفر از مدعوین ضمن تبریک به مدیران کشوری و استانی جمعیت طرفداران دفاع از نظم و قانون برای این انتخاب شایسته، به ابراز نظرات خویش پیرامون تاثیرگذاری نقش ورزشکاران و اساتید ورزشی در انتخابات و جریان‌های سیاسی پرداختند و از ابعاد مختلف تاثیرگذاری ویژه آقایان و بانوان ورزشکار را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان سعید مقدم متقی حکم خویش را از عرب‌خدایی دریافت کرد و به نمایندگی از طرف مجموعه ورزشکاران خراسان رضوی عکس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط حاج احمد کرمانشاهی پیشکسوت استان به عرب‌خدایی تقدیم شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول