اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آیین انعقاد 16 تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه ماهشهر برگزار شد

آیین انعقاد 16 تفاهم نامه جهت اجرای 27 پروژه در بندر ماهشهر برگزار شد.

آیین انعقاد 16 تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه ماهشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، این 16 تفاهم نامه در 10 سرفصل شامل نظامی-انتظامی، آب و فاضلاب، فرهنگ-هنر، بهداشت - درمان، حمایتی - توانبخشی، ورزش، آموزشی، شیلات، کشاورزی - منابع طبیعی و حمل و نقل منعقد شده است که بخش اصلی تامین اعتبارات جهت اجرای آن ها نیز از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی صورت می پذیرد.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و دبیر شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با تشریح جزئیات انعقاد این تفاهم نامه‌ها، اظهار کرد: در هفتاد و ششمین جلسه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی که با حضور فرماندار و نماینده شهرستان بندرماهشهر برگزار شد، میزان اعتبارات شورای راهبردی بر خلاف رویه سابق برای یک بازه 3 ساله به تصویب رسید  و با بررسی های صورت گرفته از سوی کمیته توسعه متوازن شهرستان، بخشی از این اعتبارات به اجرای 27 پروژه بزرگ و اساسی تخصیص پیدا می کند.

وی مشارکت دستگاه های اجرایی در به ثمر رساندن این پروژه ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امیدواریم با اراده ای که از سوی مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی  وجود دارد این پروژه ها در بازه های زمانی مشخص شده به نتیجه برسند و عموم مردم بتوانند از نتایج آن بهره مند شوند.

گفتنی است که این پروژه ها با تامین اعتباری بالغ بر  133 میلیارد تومان از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی و با مشارکت برخی از  دستگاه های اجرایی در سال های 1399، 1400 و 1401 اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول