اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در کرمانشاه آغاز شد/ اطعام حسینی در ماه محرم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در استان، گفت: بسته‌های حمایتی تهیه شده بین 80 هزار خانواده زیرپوشش توزیع خواهد شد.

مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در کرمانشاه آغاز شد/ اطعام حسینی در ماه محرم

هیئت همدلی| محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص نهضت کمک‌های مومنانه، اظهار داشت: مرحله اول رزمایش مساوات و همدلی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان برگزار شد که شاهد یک رزمایش واقعی توسط مردم نیکوکار و نوعدوست استان بودیم.

وی ادامه داد: طی این رزمایش حدود 70 هزار سبد حمایتی از محل کمک‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه مردم نوعدوست استان تهیه و بسته‌بندی و تقدیم خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: همچنین در ماه مبارک رمضان با راه‌اندازی حدود 50 آشپزخانه اطعام مهدوی توسط کمیته امداد (ره) با کمک خیران، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، حدود 180 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و زیرپوشش توزیع شد.

وی با بیان اینکه مردم در مرحله اول رزمایش در بحث اطعام مهدوی و تهیه غذا و همچنین تهیه سبدهای حمایتی کمک‌های قابل توجهی داشتند، گفت: طی روزهای اخیر مقام معظم رهبری دستور اجرایی شدن مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی را دادند که این رزمایش به مناسبت عید سعید غدیرخم از امروز اجرا می‌شود و بسته‌های حمایتی تهیه شده بین 80 هزار خانواده زیرپوشش توزیع خواهد شد.

رخصی به اجرای اطعام حسینی در ماه محرم نیز اشاره و بیان کرد: در عید قربان مردم نوعدوست و خیر استان کرمانشاه در بحث قربانی خیلی خوب پای کار آمدند و با قربانی انجام دادن و نزولات خود به خوبی نقش‌آفرینی کردند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت 100 مرکز نیکوکاری در استان، گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی، خیران و نیکوکاران است.

انتهای پیام/پ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول