اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازدید مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از خبرگزاری فارس

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار خبر لحظه و زمان نمی‌شناسد، گفت: مجموعه کمیته امداد از خبرگزاری‌های انقلابی از جمله خبرگزاری فارس انتظارات خاصی دارد.

بازدید مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «رضا سلم‌آبادی» مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی به همراه مدیر و کارشناس روابط عمومی این اداره‌کل در آستانه روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس در استان حضور یافتند و از نزدیک روز خبرنگار را به فعالان این رسانه تبریک گفتند.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار و دهه ولایت و امامت، گفت: خبرگزاری فارس در راستای انعکاس اخبار حوزه امداد و محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار خبر لحظه و زمان نمی‌شناسد و فعالان این عرصه در هر ساعت از شبانه‌روز باید فعال باشند، بیان داشت: مجموعه کمیته امداد از خبرگزاری‌های انقلابی من جمله خبرگزاری فارس انتظارات خاصی دارد.

سلم‌آبادی با تأکید بر اینکه کمیته امداد یک حوزه خاص و دارای ملاحظات دقیق و زیادی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان است، تصریح کرد: خدمت‌رسانی این نهاد به نیازمندان همراه با  حفظ کرامت، شخصیت و حیثیت جامعه هدف است.

وی همچنین به انتشار کلیپ‌های معاندانه در فضای مجازی مبنی بر عدم ارائه خدمات نظام به برخی مناطق روستایی در استان اشاره کرد و گفت: این شرایط رسالت خبرنگاران را سنگین‌تر می‌کند و باید خدمات نظام اسلامی را به جامعه بازگو کنند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول