اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خبرگزاری فارس رسانه شناسنامه‌دار و ارزشی است/ افتتاح قرارگاه مومنانه در آق‌قلا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه‌ها ابزار توسعه هستند و خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه شناسنامه‌دار و ارزشی و هدفمند کارها را پیگیری می‌کند.

خبرگزاری فارس رسانه شناسنامه‌دار و ارزشی است/ افتتاح قرارگاه مومنانه در آق‌قلا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن خداقوت به اصحاب رسانه و تبریک عید غدیر اظهار کرد: رسانه‌ها ابزار توسعه هستند و خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه شناسنامه‌دار، ارزشی و هدفمند کارها را پیگیری می‌کند و رسانه‌ها پل ارتباط بین مردم و مسوولان هستند.

 

وی ضمن خداقوت به اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار تصریح کرد: نقش اهالی رسانه در انعکاس اخبار صادقانه و صریح بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران نقش خطیری در انعکاس صادقانه اخبار را دارند.

* افتتاح قرارگاه مومنانه در شهرستان آق‌قلا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از افتتاح قرارگاه مومنانه در شهرستان آق‌قلا خبر داد و ابراز کرد: ظهر امروز مراسم آیین افتتاح «قرارگاه مومنانه» در شهرستان آق‌قلا را داریم.

 

سلیمانی‌فرد خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حقیقت گوش شنوای صدای مردم هستند و حرف‌های مردم را به گوش مسوولان می‌رسانند و نقش رسانه‌ها برای رساندن صدای مردم به گوش مسولان و رفع مشکل آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موقوفات استان گلستان در پیرامون وقف رسانه  به ثبت رسیده است، اظهار کرد: مدیران باید در این زمینه پیشگام باشند و موقوفه‌ای را فتح باب کنند که متاسانه اتحاد قولی برای این گام نبود و امیدواریم که در این زمینه موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول