اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رسانه‌ها مطالبات آبی گلستان را دائما پایش کنند/ مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس با اهداف توسعه استان آشناست از رسانه‌ها خواست تا مطالبات حوزه آب را دائما پایش کنند تا خروجی اتفاقات به نفع استان رقم بخورد.

رسانه‌ها مطالبات آبی گلستان را دائما پایش کنند/ مدیران سرگرم کارهای کوچک نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحسن حسینی عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن خداقوت به اصحاب رسانه و تبریک عید غدیر اظهار کرد: امروز در آستانه روز خبرنگار به اینجا آمدیم تا بدانید که ما به حوزه خبر و رسانه ارادت داریم، تلاش‌های رسانه‌ای در استان گلستان در انعکاس مشکلات مردم بسیار خوب است.

 

وی با اشاره به اینکه پایش همیشگی در امورات کاری در پیشرفت استان بسیار مهم است، تصریح کرد: هر مجموعه‌ای وقتی می‌خواهد کاری انجام دهد ابتدا باید دنبال هدف و چرایی مسئله باشد و سپس چگونگی کار را بسنجد تا موفقیت رفیق راه شود.

*خروجی رسانه‌ها منجر به پیشرفت استان شود

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان افزود: اگر پایش و نظارت به صورت همیشگی انجام شود نسبت به رفع موانع و تقویت قوت‌ها اقدام خواهد شد.

 

حسینی با اشاره به اینکه یک رسانه باید جایگاه خود را پیدا کند، ابراز کرد: یک خبرگزاری حلقه‌ای در راستای زنجیره توسعه استان است که اگر اهداف را برای خود تبیین و عملکردش در توسعه استان را پایش کند اتفاقات خوبی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: رسانه اگر اخبار، مطالب و گزارش‌هایی که تنظیم کرده منجر به توسعه استان شده باشد به معنای این است که در مسیر اهداف ترسیم شده به درستی گام برداشته است، در غیر اینصورت باید در اهداف آن رسانه باید تجدیدنظر شود.

 

* توسعه نامتوازن و کاریکاتوری در گلستان

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان با اشاره به عملکرد مثبت خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار ابراز کرد: به نظر می‌آید خبرگزاری فارس هدفمندی‌هایی دارد که با اهداف توسعه استان آشناست اما یک اشکالی که در استان وجود دارد این است که برخی مسوولان و مدیران هنوز نمی‌دانند راه توسعه استان کجاست.

حسینی بیان کرد: یکی از اشکالات استان این است که یا مدیران سرگرم کارهای بسیار کوچک می‌شوند و یا در آرزوی کارهای بسیار بزرگ هستند و در این میان استانی که باید در ردیف 17 یا 18 کشور به تناسب جمعیت و یا وسعت باشد قرار بگیرد اما اینگونه نیست.

وی توسعه نامتوازن را یکی از اشکالات جدی استان برشمرد و تصریح کرد: این ضعف سبب شده تا گلستان با رتبه‌های متفاوت توسعه‌ای به شکل کاریکاتوری رشد کند که اصلا در شآن استان نیست.

* رسانه‌ها مطالبات آبی را پایش کنند

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان با تاکید بر اینکه باید تصویر آینده توسعه استان زیبا‌تر ترسیم شود، گفت: راه‌های رسیدن به توسعه استان را باید منطقی‌تر طی کنیم، و پایش‌ها در جای خود انجام شود که نقش رسانه در این زمینه بسیارمهم است.

وی با اشاره به عملیات آبگیری سد نرماب در اردیبهشت ماه سال 1399 بیان کرد: رسانه‌ها باید دائما این موضوع را پایش کنند.

*لزوم تدوین موافقت‌نامه اجرایی برای آموزش همگانی

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه بهترین کارهای اجرایی بدون همکاری مردم به نتیجه نخواهد رسید، تصریح کرد: سیل سال 1380 تعداد 40 نفر از مردم استان همجوار یکجا از بین رفتند به دلیل اینکه نمی‌دانستند در راستای مقابله با سیل باید چه اقدامی انجام دهند.

حسینی بر لزوم تدوین موافقت‌نامه اجرایی برای آموزش همگانی در استان تاکید کرد و گفت: این مهم کمک می‌کند تا به صورت هدفمند نظارت و پایش به صورت جدی انجام شود.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول