اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۳۱/ شهید قاسم افتخارى‌منش: از شهادت نهراسید و جهاد کنید

شهید قاسم افتخارى منش در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ برادران دست در دست هم با وحدت آهنین خود با گام‌هاى استوار برخیزید، امر جهاد با خود را به جا آورید، از جنگ و شهادت نهراسید و بر شرق و غرب و اسرائیل جنایتکار و صهیونیسم بشورید.

۹۳۱/ شهید قاسم افتخارى‌منش: از شهادت نهراسید و جهاد کنید

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید قاسم افتخارى منش:

بسم الله الرحمن الرحیم            

دنیا براى کسى باقى نمانده و براى من و شما هم همینطور خواهد بود، امروز سفره‌اى هست که معلوم نیست دیگر پهن شود یا نه و بر فرض پهن شود این دنیا بهتر است یا آخرت؟ به آسمان بالا رفتن یا به زمین چسبیدن؟! راه را باید رفت و همه منظور ما الله است پس راهى را برویم که حتما برسیم نه اینکه برویم و خداى ناکرده همه زحمت را در راه کج و انحراف بکشیم و بعد بفهمیم شیطان را ولى خود قرار داده‌ایم.

 جبهه رفتن من به خاطر احساس مسئولیت در برابر خدا و رسول خدا و رهبر انقلاب امام خمینى و شنیدن پیام حسین‌گونه او بوده است. آرى مادر و برادر و خواهرانم شما این حقیقت را بدانید که بى صبرى در سوگ شهید به دشمنان در راه رسیدن به اهداف منحرفشان کمک مى‌کند و صبر و استقامت چشم آنها را کور مى‌کند.

وقتی آمریکاى جنایتکار و عمال خودفروخته‌اش قصد تجاوز به میهن اسلامى ما دارند و روز به روز تجاوز خود را افزایش مى‌دهند احساس کردم که نمى‌توانم ساکت بنشینم و شاهد این جنایت‌ها باشم هر وقت به فکر بمباران‌هاى وحشیانه بعثى‌ها که خانه‌هاى مسکونى را ویران کرده‌اند حتى کودکان بیگناه را قتل و عام می‌کنند؛ خونم به جوش آمد و من نمى‌خواستم مانند برخی فقط زبانى براى انتقام داشته باشم و نیز بى‌تفاوت.

از خدا خواستم مرگم را در راه اسلام و قرآن قرار دهد و شهید شوم.

شما دوستان و همرزمانم امام را تنها نگذارید و از این سنگر آزادى و عدالت و حامى مستضعفین حمایت کنید؛ دست در دست هم با وحدت آهنین خود با گام‌هاى استوار برخیزید، امر جهاد با خود را به جا آورید. به راستى که جهادگران نزد خدا با بى‌تفاوتان قابل مقایسه نیستند و از جنگ و شهادت نهراسید و بر شرق و غرب و اسرائیل جنایتکار و صهیونیسم بشورید.

مادر عزیزم که چهره رئوف و مهربانت از دیدگانم نارفتنى است امیدوارم با شهادت من هیچگونه خللی در اراده آهنین تو وارد نشود و اگر اذیتى از جانب من متوجه شما بوده مرا ببخشید. مبادا شهادت من باعث شود از انقلاب و امام و ولایت فقیه دست بردارید امیدوارم شهادت این سرباز کوچک امام و انقلاب باعث شود که شما هر چه توفنده‌تر و مقاوم‌تر کشتى انقلاب را به رهبرى امام یارى کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول