اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره رسانه و نیرو

مهدی جعفری خبرنگار خبرگزاری فارس در قم موفق به کسب رتبه‌های برتر بخش تیتر و خبر در دومین جشنواره سراسری رسانه و نیرو شد.

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره رسانه و نیرو

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین اختتامیه دومین جشنواره نیرو و رسانه با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو و محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر ارشاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

محمدمهدی فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، ریاست هیئت‌داوران این جشنواره را بر عهده داشت و یونس شکر خواه عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو، حسن نمکدوست مدیر مرکز آموزش و پژوهش موسسه همشهری و داود نعمتی عضو هیئت‌علمی دانشکده صدا و سیما و... داوران این جشنواره بودند.

بر اساس این گزارش در دومین جشنواره نیرو و رسانه 557 اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که این آثار در دو مرحله داوری شدند.

در مرحله نخست داوری، 462 اثر و در مرحله دوم داوری 239 اثر از سوی هیئت‌داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان 40 اثر حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

در آیین اختتامیه این جشنواره، برترین‌های رشته‌های مختلف معرفی و از آن‌ها تجلیل شد که مهدی جعفری خبرنگار قمی، در رشته خبر با مطلب «عبور مارپیچ از فراز تحریم‌ها با پمپ ایرانی» توانست رتبه نخست این جشنواره را کسب کند.

همچنین در رشته تیتر نیز در حالی که داوران جشنواره هیچ اثری را حائز رتبه نخست ندانستند مهدی جعفری توانست با تیتر «سفره‌های زیرزمینی هرروز آب می‌روند» رتبه دوم این بخش را نیز به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول