اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مشاوره و آموزش خانواده در اصفهان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان از افتتاح دویست و هفتاد و پنجمین مرکز نیکوکاری این نهاد خبر داد و گفت: این مرکز نیکوکاری به شکل تخصصی در زمینه مشاوره و آموزش خانواده فعالیت خواهد کرد.

افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مشاوره و آموزش خانواده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری با بیان این‌که مراکز نیکوکاری با نظارت و راهبری این نهاد نقش مهمی در ارائه خدمات به نیازمندان و تعامل با خیران و نیکوکاران دارند، اظهار داشت: دویست و هفتاد و پنجمین مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد استان اصفهان در آستانه عید امامت و ولایت به نام «امیر المومنین علی ولی الله» مزین شده است این مرکز پنجاه و پنجمین مرکز نیکوکاری افتتاح شده از ابتدای امسال تاکنون در استان اصفهان است و به شکل تخصصی به ارائه خدمات مشاوره و آموزش خانواده خواهد پرداخت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان تمرکز این مرکز نیکوکاری را بر ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان و نیازمندان اعلام کرد و گفت: ارائه خدمات مشاوره، برگزاری دوره‎های آموزشی، برپایی اردوهای فرهنگی و زیارتی و پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی از جمله مهم‎ترین خدمات این مرکز است.

وی با تاکید بر این‌که مراکز نیکوکاری از ظرفیت‌های بالایی برای ارائه کمک به نیازمندان و جذب مشارکت خیران بهره‌مند هستند، خاطرنشان ساخت: در ۴ ماهه نخست امسال بیش از ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سراسر استان توسط این مراکز جمع‌آوری و به نیازمندان مناطق تحت پوشش آن‌ها اهدا شد.

طاهری ساختار مردمی و محله محور را از ویژگی‌های مهم این مراکز برشمرد و عنوان کرد: در کنار مراکز محلی و منطقه‌ای تعدادی از مراکز نیکوکاری نیز در زمینه‎های تخصصی مانند بهداشت و درمان، مشاوره، آموزش و اشتغال در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول