اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولان رودان در آستانه «غدیر» با شهدا تجدید میثاق کردند

هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر غم جمعی از مسؤولان شهرستان رودان گلزار شهدای این شهر را عطر افشانی و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مسؤولان رودان در آستانه «غدیر» با شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، هم‌زمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر غم جمعی از مسؤولان شهرستان رودان عصر امروز گلزار شهدای این شهر را عطر افشانی و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

مصطفی غلام‌پور فرماندار شهرستان رودان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: عید سعید غدیر خم را باید به‌عنوان بزرگترین عید شیعیان به بهترین نحوه ممکن پاس داشت چراکه ما شیعیان هرچه داریم از مولا علی(ع) است.

وی افزود: رودان به‌عنوان یک شهرستان تمام شیعه و ولایی باید در این راه پیشگام و پیشتاز باشد.

غلام‌پور بر لزوم افزایش فضاسازی‌های شهری، محیط ادارات، اماکن عمومی، اصناف و معابر با موضوع غدیر تاکید کرد و آن را مایه بزرگ جلوه دادن این واقعه تاریخ عظیم اسلام دانست.

فرماندار شهرستان رودان خاطرنشان ساخت: اگر دستمان به ریسمان ائمه، امامت و غدیر باشد قطعا نیازها و حاجت‌های فراوانی در جامعه رفع خواهد شد.

وی بیان داشت: گرامی‌داشت اعیاد مسلمین به‌ویژه این عید اکبر تاریخ اسلام واجب است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید اداره خود را در این ایام لباسی نو بپوشانند.

غلام‌پور همچنین در ادامه، استعانت جستن از شهدای جلیل‌القدر را در این هفته امامت و ولایت را موجب سیقل یافتن روح و جان مسؤولان دانست و گفت: ان‌شاءالله مدیران در بازگشت به کار خود القاکننده فرهنگ غدیر باشند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول