اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

بیانیه کمیسیون سیاسی دفاعی وزرای ادوار ایران در پی انفجار بیروت

کمیسیون سیاسى دفاعى وزرای ادوار در بیانیه ای در پی انفجار مهیب در بندر بیروت اعلام کرد: دولت و‌ ملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از آنها است.

بیانیه کمیسیون سیاسی دفاعی وزرای ادوار ایران در پی انفجار بیروت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با انتشار بیانیه‌ای، با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد:

متن این بیانیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم 

حادثه اندوهبار و دلخراش انفجار در شهر بیروت پایتخت لبنان را که به جان ‌ باختن و ‌مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان و همچنین اتباع و دیپلمات های برخی کشورهای خارجی و سازمان ملل متحد انجامید، به دولت، مسئولان و مردم عزیز و شریف و حزب الله سرافراز و‌ مقاوم لبنان و دیگر کشورها و‌ملت هایی که شهروندان شان در این‌حادثه صدمه دیدند، تسلیت می‌گوییم و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، برای مجروحان این واقعه تلخ آرزوی شفای عاجل داریم. 

در این بیانیه آمده است: دولت و‌ ملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از ایشان است.

قطعا ملت لبنان این لحظات سخت و دشوار را به عنوان فرصتی برای همبستگی و انسجام و همدلی ملی  می نگرد و لبنان با تاریخ و فرهنگ غنی ، تنوع و همزیستی دینی و فرهنگی  سرافراز و سربلند خواهد ماند و یقین داریم ملت بزرگ لبنان با صبر و همبستگی این لحظات سخت را با عزت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.

این بیانیه می‌افزاید: بدون تردید قلب و دعای  خیر و دست کمک و یاری ملت شریف ایران و همه ملت های نوع دوست و خیرخواه جهان همراه و یاور مردم عزیز لبنان به خصوص خانواده‌های داغدار و آسیب دیده از این مصیبت بزرگ می‌باشد.

در پایان بار دیگر صمیمانه ‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌های خود و دولت و ملت ایران را در این مصیبت بزرگ‌ و رخداد دردناک به دولت و مردم شریف لبنان تقدیم می‌کنیم و از خداوند متعال مسئلت داریم که مردم لبنان به خصوص صدمه دیدگان را برای پشت سرگذاشتن این محنت و غم بزرگ، مورد عنایت قرار داده و به آنها توان، صبر و همبستگی عطاء ‌فرماید.

کمیسیون سیاسى دفاعى وزرای ادوار

به گزارش فارس، در پی انفجار مهیب در بندر بیروت در عصر سه شنبه ۱۴ مرداد تعداد زیادی کشته و مجروح شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول