اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خبرنگاران سمنان دوشادوش کادر درمانی کرونا خوش درخشیدند

استاندار سمنان گفت: خبرنگاران استان سمنان در روزهای سخت مقابله با کرونا، دوشادوش کادر پزشکی و درمانی استان خوش درخشیده و بی‌شک در ثواب سلامت و نجات جان انسان‌ها سهیم هستند.

خبرنگاران سمنان دوشادوش کادر درمانی کرونا خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اینجانب با اعلام رضایت کامل از تلاش تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران استان سمنان، با افتخار اعلام می‌کنم که خبرنگاران استان در این روزهای سخت مقابله با کرونا از اسفند ۹۸ تا امروز دوشادوش کادر پزشکی و درمانی استان با تولید فرآورده‌های مختلف خبری و اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع به اقشار مختلف مردم، خوش درخشیده و بی‌شک در ثواب سلامت و نجات جان انسان‌ها سهیم هستند.

وی تأکید کرد: آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی همواره از ارزشمندترین و مؤثرترین اقداماتی است که با قلم و بیان توانا و صادق خبرنگاران، به‌عنوان قشر فرهیخته و توانمند جامعه اسلامی، با شیواترین و بدیع‌ترین شکل ممکن ارائه‌شده و رسالت هنرمندان عرصه خبر را بیش از پیش هویدا و آشکار می‌سازد.

استاندار سمنان بیان کرد: ۱۷ مرداد یادآور جایگاه و ارزش عزیزانی است که در کسوت خبرنگاری رسالت عظیم اطلاع‌رسانی برای عموم اقشار جامعه را بر عهده داشته و با بیان صحیح و سریع اخبار موجب روشنگری و تعالی جامعهٔ اسلامی را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: بی‌تردید و به دور از سخنان کلیشه‌ای، هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین و به‌ویژه اصحاب رسانه و خبر در استان سمنان سزاوار شایسته‌ترین قدرشناسی و تکریم‌هاست؛ چراکه این عزیزان از یک‌سو بیان‌کننده دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از آنانند که هدفی جز گره‌گشایی از مشکلات مردم را دنبال نکرده و چون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی استان نورافشانی می‌کنند.

استاندار سمنان افزود: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به‌ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در سراسر کشور و به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب پرتلاش و ساعی رسانه در استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق و سربلندی روزافزون تمامی این تلاشگران را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

انتهای پیام/2249/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول