اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

۹۳ کلاس درس در لرستان در حال ساخت است

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: در حال حاضر ۹۳ کلاس درس در لرستان در حال ساخت است.

۹۳ کلاس درس در لرستان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، امیر غفوری‌نژاد امشب در جلسه بررسی مشکلات واحدهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: در بروجرد با اختصاص اعتبار ۵۳ میلیارد تومان سهم اعتباری ویژه‌تری در حوزه نوسازی مدارس اختصاص یافته، اما جوابگوی نیاز آن نیست.

وی در خصوص پروژه‌ استخر دانش‌آموزی بروجرد عنوان کرد: این پروژه طی امسال و سال گذشته سه بار به مناقصه گذاشته شد، اما با توجه به تخصیص اعتبار کمتر از ۵۰۰ میلیون تومانی آن هم در مقایسه با برآورد اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومانی از سوی با استقبال پیمانکاران همراه نبود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان خاطرنشان کرد: پروژه استخر دانش‌آموزی اشترینان هم‌اکنون فعال بوده و در سال جاری اعتبار قریب به ۵۰۰ میلیون تومانی به آن اختصاص یافته است.

غفوری‌نژاد بیان کرد: با توجه به وعده‌های داده شده مبنی بر تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات توازن انتظار می‌رود این پروژه در سال جاری پیشرفت قابل توجهی داشته و روند احداث آن تسریع شود.

وی تاکید کرد: از سویی برای سه پروژه استخر دانش‌آموزی، تعمیرات مدارس و مدرسه ۹ کلاسه در بروجرد درخواست جذب اعتبار بالغ بر پنج میلیارد تومانی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان تصریح کرد: در راستای ارتقاء استانداردسازی فضاهای آموزشی، در حال حاضر ساخت ۹۳ کلاس درس در استان در دست اجرا است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول