اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۴۰ سری جهیزیه و ۲۰ هزار بسته حمایتی در اسلامشهر

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: در دومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه ۴۰ سری جهیزیه و ۲۰ هزار بسته حمایتی معیشتی در بین نیازمندان شهرستان اسلامشهر توزیع می‌شود.

توزیع ۴۰ سری جهیزیه و ۲۰ هزار بسته حمایتی در اسلامشهر

هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیرخم رزمایش کمک و همدلی مؤمنانه شهرستان اسلامشهر برای یاری رساندن به محرومان و نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح شهرستان با همکاری بنیاد مستضعفان و خیران منطقه به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: در دومین مرحله همدلی مؤمنانه شهرستان اسلامشهر بالغ بر ۲۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی شامل مواد غذایی و ۴۰ سری جهیزیه به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا که شناسایی شده و تحت پوشش هیچ یک از نهادها و خیریه‌های حمایتی شهرستان نیستند، توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر با اشاره به اینکه این رزمایش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در این مرحله از رزمایش که به مناسبت عید سعید غدیرخم به اجرا در آمده، تعداد ۶ هزار بسته معیشتی و ۱۶ سری جهیزیه که از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان و خیران منطقه تهیه شده در سطح شهرستان توزیع و با حفظ کرامت انسانی و جایگاه افراد و حفظ آبروی نیازمندان به دست آن‌ها رسانده می‌شود.

ایلکا با تأکید بر اینکه نخستین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه بالغ بر ۱۴ هزار بسته حمایتی توزیع شده، خاطرنشان کرد: در دومین مرحله رزمایش مؤمنانه در شهرستان اسلاشهر که در ۳ مقطع عید سعید غدیرخم و دهه ولایت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر به تدریج و با حمایت خیران بسته‌های معیشتی و جهیزیه برای نوعروسان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول