اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شرایط کرونایی از سوی مردم نباید عادی شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نسبت به عادی شدن شرایط کرونا از سوی مردم هشدار داد و گفت: بهترین راه، پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی است و اگر به فضل الهی این روند نزد مردم عادی نشود، مطمئنا کمک می کند که سیر بیماری کاهش پیدا کند.

شرایط کرونایی از سوی مردم نباید عادی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی اظهار کرد: امروز در موج دوم هستیم و زمانی که موج اول کرونا بود ما از ابعاد بیماری آگاهی نداشتیم و هم علامت آن مثل سایر بیماری‌ها بود و همین باعث می‌شد که جدی گرفته نشود.

وی یادآور شد: در دور دوم در شرایطی به سر می بریم که هم تجربه اول را داریم و هم شناختی نسبت به آن داریم اما آن چیزی که موجب سختی است این است که برای مردم همه چیز عادی شده و این عادی سازی مشکلات بعدی را به همراه دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بهترین راه، پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی است و اگر به فضل الهی این روند نزد مردم عادی نشود، مطمئنا کمک می کند که سیر بیماری کاهش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی قم قسمتی از مجموعه مدیریت بیماری کرونا هستند و همه وظیفه دارند تا ویروس را کنترل کنند و البته در مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه اقدامات خوبی رقم خورد و عمل آنها بسیار قابل قبول است و این ما هستیم که می توانیم با رعایت دستورات بهداشتی در کاهش ویروس بکوشیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول