اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیام تبریک رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به مناسبت روز خبرنگار

حجت‌الاسلام ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی ، بعنوان روز خبرنگار ، ابتکار و فرصت مغتنمی است که : 
1) یاد شهدای عزیز خبرنگار که در دوران دفاع مقدس و همه ی عرصه های خون و خطر گرامی داشته شود و عطر جانبخش ایثار و شهادت مشام دلدادگان راه مقدس شهیدان را نوازش دهد.

2) فرصتی باشد تا جایگاه و مقام ارزنده قشر پرتلاش ، زحمتکش ، تاثیر گذار یعنی خبر نگاران شریف تبین و و مورد  تقدیر و تجلیل قرار گیرد. خبر نگاران تلاشگری که منعکس کننده و مروج ارزشها ، حماسه ها ، رشادتها ، افتخارات و نقاط قوت جامعه در جهت تثبیت و توسعه و تعمیق  آنها هستند و ازسویی دردها و مشکلات جامعه و مردم را جهت رفع و اصلاح ضعفها ، رفع عیوب و حل مشکلات تبین و منتشر می نمایند و در  آگاهی بخشی و بصیرت آحاد جامعه نقشی موثر ایفا می نمایند.

3) موقیعتی دست میدهد که یکبار دیگر موانع ایفای نقش شرافت مندانه و مشکلات این قشر و صنف شریف بازخوانی شود تا مسئولین ذیربط در رفع دغدغه ها و مشکلات آنان در حد وسع و توان ، همت گمارند. 

به عنوان خادمی از خدمتگزاران مردم شریف در خانه ملت ، روز  و هفته ی خبرنگار را به همه عزیزان نقش آفرین در عرصه خبر و خبرنگاری تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول