اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نابودی جمعیت طرح صهیونیستی است که برای آن هرکاری می‌کنند

امام‌جمعه زرین‌شهر گفت: توطئه صهیونیستی تحت عنوان کاهش و نابودی جمعت یک طرح خطرناک است بر اساس این طرح جمعیت جهان باید به حدی که آن‌ها اعلام می‌کنند برسد و برای تحقق این طرح دست به هر جنایتی خواهند زد

نابودی جمعیت طرح صهیونیستی است که برای آن هرکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام علیرضا باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: غدیر رویداد بزرگ  اسلامی است روزی است که خداوند متعال به پیامبر خویش دستور ابلاغ پیام غدیر را داده است، ابعاد غدیر فوق‌العاده بزرگ و باعظمت است و وظیفه تک‌تک ما این است که فرهنگ و پیام غدیر را در تمامی ابعاد زندگی خودمان جاری سازیم.

امام‌جمعه زرین‌شهر بابیان اینکه غدیر باید بزرگ داشته شود  افزود: اگر پیام و فرهنگ غدیر را فهمیدیم و درست در جامعه نهادینه کردیم خیلی از مشکلات و معضلات جامعه کاهش و حتی از بین خواهد رفت و فراموش نکنیم که یکی از دستاوردهای بزرگ غدیر استقامت و صبر بر روی آرمان‌های اساسی است، استقامتی که نتیجه آن عزت و اقتدار مؤمنین است.

وی با تأکید براینکه یکی از توطئه‌های دشمنان تغییر فرهنگ‌های غنی و راهبردی ایرانی اسلامی است، تصریح کرد: یکی از فرهنگ‌های مؤثر ما که مورد هجمه دشمنان قرارگرفته فرهنگ کار و کوشش است، فرهنگی که باعث رشد و شادابی و رونق اقتصادی هر جامعه است در مقابل فرهنگ نامناسب رفاه‌طلبی  در جامعه در حال ترویج و رشد است فرهنگی که جز نابودی و ایجاد تنبلی در جامعه سودی نخواهد داشت.

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر افزود: باکمال تأسف برخی نیز ناخواسته و یا از روی غفلت مروج فرهنگ رفاه‌طلبی هستند، بورس و فعالیت‌های بورسی خوب است اما نباید باعث شود که جوان و نیروی کار ما به بهانه درآمد در بورس از کار و تلاش خودداری کند، مدیران و مسؤولان به فکر راهکار و چاره باشند تا به مشکلات اساسی برخورد نکردیم.

وی تشریح کرد: وقتی روحیه صبر و استقامت در کشور کمرنگ شود و مردم از پافشاری بر روی اصول اساسی و آرمان‌های بلند خود دست‌بردارند دشمن بر ما مسلط خواهد، شد و یکی از آثار زیان‌بار از بین رفت روحیه صبر و استقامت این است که حلال خوردن جای خود را به راحت خوردن می‌دهد و کسی به دنبال کسب حلال نخواهد رفت.

امام جمعه زرین‌شهر افزود: توطئه صهیونیستی تحت عنوان کاهش و نابودی جمعت یک طرح خطرناک است بر اساس این طرح جمعیت جهان باید به حدی که آن‌ها اعلام می‌کنند برسد و برای تحقق این طرح دست به هر جنایتی خواهند زد که ضرورت دارد برای مقابله با این توطئه یک اجماع جهانی صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول