اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمنان توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند

امام‌جمعه چادگان گفت: دشمنان چون توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند با برنامه‌ریزی از پیش تعین شده می‌خواهند با جنگ روانی و رعب و وحشت بین مسلمانان و جوانان امت اسلامی به اهداف خود برسند.

دشمنان توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت اسلام محمود بنی جمالی در خطبه‌های این هفته چادگان اظهار کرد: انفاق کردن باعث برکت رزق خانواده می‌شود، هرکسی انفاق کند خداوند جبران می‌کند ولی بخیل علاوه بر اینکه انفاق نمی‌کند بلکه مشکلاتی را نیز برای خانواده‌اش به وجود می‌آورد و با بهانه‌های مختلف در انفاق کردند سرباز می‌زند.

امام‌جمعه چادگان بیان داشت: نیکی به پدر و مادر در اسلام زیاد سفارش شده چون پدر و مادر برکت خانواده هستند و در خانواده جایگاه ویژه‌ای داشته و دارند.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام در رأس آن امریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند بین مردم کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا به اهداف خود برسند اما غافل از آنند که مردم همیشه بیدار امت اسلامی آماده‌اند تا در برابر توطئه‌های آنان ایستاده و مبارزه کنند.

جمالی به انفجار بیروت اشاره کرد و افزود: این انفجار باعث خرابی زیادی در کشور لبنان شد که پیش بینی کردند که دشمنان در این انفجار نقش داشته‌اند؛ ضمن عرض تسلیت به مردم لبنان اعلام می‌کنیم مردم ایران آماده خدمات‌رسانی به این عزیزان هستند چون ملت لبنان دوست و برادر ما هستند.

امام‌جمعه چادگان بیان داشت: دشمنان چون توان رویارویی با کشورهای اسلامی را ندارند با برنامه‌ریزی از پیش تعین شده می‌خواهند با جنگ روانی و رعب و وحشت بین مسلمانان و جوانان امت اسلامی به اهداف خود برسند که هوشیاری جوانان و مسلمانان را می‌طلبد تا با همدلی و وحدت در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستاده و حکومت آنان را متزلزل کنند.

وی به عید غدیر نیز اشاره کرد و بیان داشت: عید غدیر سند هویتی ماست، پیدایش شیعه غدیر بوده با توجه به ویروس کرونا با نصب برنوشته و پارچه در سردر منازل و مغازه‌ها این روز را جشن بگیرید.

امام‌جمعه گفت: تحریم‌ها کمک زیادی در پیشرفت کشور داشته چون جوانان و دانشمندان با همدلی توانستند در امر اقتصاد، تولیدات کشاورزی، صنعتی و نظامی پیشرفت‌های خوبی داشته باشند.

انتهای پیام /۶۳۰۴۶/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول