اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کمک ۴ میلیارد ریالی نیکوکار«دهلرانی» به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، گفت: یکی از حامیان ایتام شهرستان دهلران، بالغ بر ۴ میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کرد.

کمک ۴ میلیارد ریالی  نیکوکار«دهلرانی» به نیازمندان

قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با تلاش و رایزنی رئیس و تعدادی از همکاران کمیته امداد دهلران یکی از حامیان ایتام این شهرستان بالغ بر ۴ میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان کمک کرد.

وی افزود: این کمک‌ها شامل ۱۰ سری جهیزیه، کمک هزینه مسکن، کمک نقدی به ۱۴۷ یتیم و کمک نقدی به ۸۲ بیمار نیازمند در شهرستان دهلران بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان بیان داشت: خانواده‌های مددجو و نیازمند مورد حمایت این نهاد این ظرفیت را دارند که از قشری مصرف کننده به افرادی توانمند و تولید کننده تبدیل شوند.

وی بیان کرد: در این زمینه باید تلاش کنیم تفکر غالب و حاکم بر جامعه و این نگاه که  مددجویان قشری مصرف کننده هستند را تغییر دهیم و مددجویان را به عنوان قشری مولد معرفی و با شناسایی داشته‌ها و قابلیت‌های آنان و با تدبیر و برنامه ریزی این ظرفیت‌ها را به توانمندی و فرصت تبدیل کنیم.

موسی‌نژاد تصریح کرد: در کنار برنامه‌های توانمندسازی مددجویان این نهاد در زمینه‌های اشتغال و مسکن، توانمندسازی فرهنگی نیز یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول