اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری عامل تیراندازی و ضرب و جرح مأمور اورژانس ۱۱۵ ریگان

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس امنیت عمومی عامل ضرب و جرح مأمور اورژانس ۱۱۵ این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری عامل تیراندازی و ضرب و جرح مأمور اورژانس ۱۱۵ ریگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، اسحاق دریجانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ضرب و جرح مأمور اورژانس ریگان در تاریخ ۱۶ تیرماه ۹۹ شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان ریگان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

 وی تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به‌صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این رابطه همکاری و مشارکت مردم حائز اهمیت است.

دستگیری عامل تیراندازی کمتر از ۳ ساعت در ریگان

 همچنین دریجانی از دستگیری عامل تیراندازی و مجروح کردن دو نفر از شهروندان در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

 وی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و مجروح شدن دو نفر از شهروندان دستگیری عامل تیراندازی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دریجانی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با یکسری اقدامات اطلاعاتی متهم در حال فرار به مناطق کوهستانی را شناسایی کردند.

 دریجانی تصریح کرد: مأموران بلافاصله به مناطق کوهستانی حوالی پاسرخ عزیمت و عامل تیراندازی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری و تعداد ۳۵ فشنگ از متهم عنوان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و سلاح و مهمات کشف شده به همراه خودروی توقیفی به مراجع ذی‌صلاح انتقال داده شدند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول