اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مومنانه؛ توزیع بسته‌های معیشتی به نیت شهید سلیمانی در سیرجان

جوانان مسجد ولی عصر (عج) سیرجان همزمان با عید سعید غدیر و با همت خیران و هیئت امناء این مسجد 300 بسته معیشتی و غذایی را به نذر و با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و به‌عنوان نذری در بین نیازمندن توزیع کردند.

کمک مومنانه؛ توزیع بسته‌های معیشتی به نیت شهید سلیمانی در سیرجان

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، جواد خدامی اظهار کرد: با همکاری جوانان مسجد و موکب سیدالشهداء (ع) 300 بسته نذری به نام حاج قاسم سلیمانی تهیه و بین شیعیان علی‌بن ابیطالب به‌ویژه نیازمنان منطقه توزیع شد.

امام جماعت و مسئول هیئت امناء مسجد ولی عصر سیرجان افزود: امروزه شهید مقاومت الگوی جوانان ما است و جوانان بسیار با درک دقیق مفاهیم رشادت و ایستادگی گام در مسیر این شهید والا مقام خواهند گذاشت.

خدامی خاطرنشان کرد: نسل امروز نیز مانند نسل‌های گذشته پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و تا پای جان از آن دفاع می‌کند و نوک پیکار ما بااستکبار است.

وی ادامه داد: به‌طور یقین با شهادت این سردار، سرداران بسیار پرورش یافته مکتب اهل‌بیت (ع) و انقلاب، راه شهید سلیمانی را با اقتدار ادامه خواهند داد و سردار سلیمانی‌ها پرورش یافته و در مسیرش گام برمی‌دارند که حتی امروز با نام این شهید بسته‌های غذایی شامل گوشت گرم، برنج و حبوبات را تهیه و بسته‌بندی و توزیع کردند.

انتهای پیام/80015/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول