اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ملت لبنان به‌ خوبی ثابت کرده آمادگی عبور از بحران‌ها را دارد

یک فعال دانشجویی با اشاره به حادثه انفجار در بیروت گفت: ملت مقاوم لبنان در صحنه هایی سخت تر از این در میدان رویارویی با رژیم منحوس اسرائیل و سیاست های استعماری امریکایی ها به خوبی ثابت کرده آمادگی عبور از بحران ها را دارد.

ملت لبنان به‌ خوبی  ثابت کرده آمادگی عبور از بحران‌ها را دارد

محمدرضا مهدوی فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه انفجار در بیروت گفت: بنا به آنچه در آیات و راوایات ما مسلم است همانگونه که از ظلم و ستمگری اعلام انزجار شده از تن دادن به ظلم و ستمگری هم شدیدا نهی شده است و مسیر یاری به نیازمندان و مستضعفان ریشه مکتبی داشته و  به عنوان یک وظیفه شرعی قلمداد شده است.

وی با بیان اینکه آحاد مردم ایران و فعالان حوزه بین الملل دوشادوش ملت لبنان شریک غمشان هستند، ادامه داد: امروز آنچه در لبنان دل همه جهانیان را به درد آورده ریشه در مکر سیاسیون عبری– عربی دارد.

مهدوی تاکید کرد: جریان اصیل انقلاب اسلامی همیشه و در هر کجای از عالم فریاد استغاثه و کمک مظلومی را شنید با رهنمون امامین انقلاب از هیچ کمکی دریغ نکرده است و شاهد مثال این حوزه در فرمایشات رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم نیزصراحت دارد و حضور ایران در کنار مظلومان جهان را نشانگر جوانمردی و مروت انقلابی نظام دانسته  و با انشای عبارت "همواره چنین باد" بر دائمی و غیرقابل تغییر بودن این رویکرد در مسیر تمدن اسلامی تاکید ورزیده اند.

وی یاداور شد: ملت مقاوم لبنان در صحنه هایی سخت تر از این در میدان رویارویی با رژیم منحوس اسرائیل و سیاست های استعماری امریکایی ها به خوبی ثابت کرده آمادگی عبور از بحران ها را دارد و انشالله حرارت این تهدید، نوید فرصت های بزرگی برای مردم مقاوم لبنان خواهد بود.

مهدوی در خاتمه اظهار داشت: حقیر به‌عنوان نماینده جمعی از فعالان بین‌الملل در هسته‌های دانشجویی و طلبه ضمن ابراز همدردی اعلام می‌کنم در حال تدارک هستیم و از هیچ کمک و همراهی در خدمت رسانی و مردم صبور لبنان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول