اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم تبیین بهتر دوران دفاع مقدس برای نسل جوان

مسئول ناحیه بسیج داشنجویی سپاه سلمان با تاکید بر لزوم تبیین بهتر دوران دفاع مقدس برای نسل جوان گفت: دفاع مقدس یک مدل موفق در گذشته ملت ایران است که باید به بهترین روش برای نسل جدید تبیین شود.

لزوم تبیین بهتر دوران دفاع مقدس برای نسل جوان

ابوالفضل سرگزی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با ظهور انقلاب اسلامی اصل سازه در جهان در ابعاد مختلف آغاز و برای همگان مشهود و روشن بود، که دفاع مقدس به عنوان یک مدل جامع و کامل مدیریت اسلامی در یک کشور و جامعه مطرح شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: برای مدیریت خوب جامعه هرآنچه که انتظار می‌رود نمونه آن را در دفاع مقدس مشاهده می‌کنیم، مدیریت بحران، خودکفایی، عدم وابستگی به بیگانه، برادری، ازخودگذشتگی، ارزش‌ها و قابلیت‌های لازم برای مدیریت کشور به عنوان یک مدل بی نظیر در تاریخ دنیا در دفاع مقدس مشاهده کردیم.

سرگزی بیان کرد: هر انقلابی که در دنیا شکل می‌گیرد به بی نظمی، آشوب و .. معروف است، اما انقلاب اسلامی بعد از اینکه انقلاب شکل گرفت در یک مدت کوتاه مدل نظم یافته در ابعاد مختلف در دفاع مقدس شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما مدل موفقی از نظم را داریم که در کشور‌های دیگر این مدل وجود ندارد، بعد از دفاع مقدس یک آوینی فرهنگ را به دنیا معرفی کرد از این مدل بی نظیر برنامه مشخصی برای گسترش نداریم از سوی دیگر در گام دوم انقلاب اسلامی رهبر می‌فرمایند برای برداشتن گام‌های استوار آینده باید گذشته را خوب شناخت،  در طول این ۴۰ سال گذشته بخش روشن و شفاف ما، دوران دفاع مقدس است که باید آن را خوب بشناسیم.

وی ادامه داد: در پازل‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس یک نقش پررنگ و اثر گذاری داشته است به عنوان یک الگوی موفق باید جایگاه خود را پیدا کند، خرمشهر‌ها در پیش است تبیین این موضوع  بر عهده رسانه است، نمونه موفق آن دفاع مقدس است.

سرگزی افزود:  انتظار می‌رود که جامعه به این سمت پیش رود مردم جامعه بدانند خرمشهر‌های در پیش روی آن‌ها کجاست اگر به این مهم و دفاع مقدس رسانه‌ها با قدرتی که در دنیای رسانه و دیجیتال و اثر سازنده بر زندگی تک تک افراد جامعه دارد که اگر به درست و غلط جامعه پرداخته نشود، جریان تحریف با فرهنگ دفاع مقدس چه خواهد کرد و چه شبهاتی را در موضوع دفاع مقدس ایجاد خواهد کرد دشمن در راستای جنگی که ۳۰ سال گذشته اتفاق خواهد افتاد را چگونه می‌خواهند تحریف کنند که رسانه‌ها در برابر تحریف اثرگذار هستند و گسترش این فرهنگ موقیت‌های حساس را از پیش ببرند.

این مسئول با تاکید بر معرفی درست مدل‌های موفق هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز خیلی راحت‌تر می‌توانیم فرهنگ دفاع مقدس را به جامعه شناسانده و این فرهنگ را ترویج دهیم که با جلوگیری از تحریف جلوی شبهات گرفته می‌شود.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول