اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس مطرح کرد: دلالی آب و زمین توسط منابع طبیعی و آب‌منطقه‌ای در اصفهان

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس، گفت: منابع طبیعی و آب‌منطقه‌ای اصفهان به دلالان بزرگی برای تأمین آب و زمین تبدیل شده‌اند تا بستر مناسب را برای ویلاسازی مهیا کنند و مرفهین استان اوقات فراغت خود را خوش بگذرانند.

نماینده مجلس مطرح کرد: دلالی آب و زمین توسط منابع طبیعی و آب‌منطقه‌ای در اصفهان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین محمدصالحی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 19 مرداد 99) گفت: زمین‌های کشاورزی و اراضی دیم آباء و اجدادی و چشمه‌ها و منابع آبی حوزه انتخابی‌ام در اصفهان در محاصره منابع طبیعی و آب منطقه‌ای درآمده است و این دو سازمان دلالان بزرگی برای تأمین آب و زمین شده‌اند تا بستر مناسب را برای ویلاسازی مهیا کنند و مرفهین استان اوقات فراغت خود را خوش بگذرانند. 

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما هیچ‌کس ناله‌های سرد و شراره‌های درد آن مردم رنج‌دیده را نمی‌شنود و نمی‌بیند و کشاورزان محروم هیچ چیز از دولت نمی‌خواهند جز آنکه زمین‌هایشان غصب نشود که حال و روز آن مردم غیور چونان برگ درختی است که بر زمین می‌افتد. 

وی افزود: در اجرای طرح در ظاهر حمایت از تولید داخل و دستگیری از کشاورزان پس از غصب کردن زمین و آبهای سطحی، نوبت به آبهای زیرزمینی رسیده است و کشاورز را وادار به نصب کنتور هوشمند می‌کنند تا در این ایام تنگی معاش که نفس کشیدن مضر حیات و مخرب ذات است، هر کشاورز چندین میلیون تومان واریز کند تا آب‌منطقه‌ای بتواند نظارت کند و از این بابت ریالی هزینه نکند. آیا اجرای این قانون در کشور برای بالادست و پایین‌دست فرقی ندارد؟ یا فقط موقعیتی پیش آمده تا محرومین و مستضعفین را تحت فشار بگذارند؟

محمدصالحی خاطرنشان کرد: خوش‌ خدمتی برخی مدیران منطقه‌ای برای اعلام آمار بیشتر، آنها را در دست‌اندازی به مال و سرمایه مردم جری‌تر کرده است.

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس، در پایان به مشکلات دیگر حوزه‌های انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول