اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تجاری‌سازی سلول‌های خورشیدی توسط جهاد د انشگاهی

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، گفت: سلول‌های خورشیدی مدل چادری، پرتابل مقیاسی، چمدانی، ویژه خانوارهای روستایی، مدل مدیریت بحران از این محصولات است همچنین مذاکراتی برای فروش محصولات به عراق و نخجوان داشتیم.

تجاری‌سازی  سلول‌های خورشیدی توسط جهاد د انشگاهی

جعفر محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: سهم جهاد دانشگاهی در گردشگری سلامت، تمرکز روی جمهوری آذربایجان بود که به تعداد کمی از عزیزان خدمات درمانی ارائه کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته افراد زیادی از کشورهای همسایه مخصوصا جمهوری آذربایجان و نخجوان برای درمان به استان می‌آمدند ولی متاسفانه به علت نابسامانی در مدیریت این تردد قطع شد، گفت: در مدیریت گردشگری سلامت، بسیار ضعیف عمل کردیم و مدیریت بیشتر به دست رانندگان رسید. 

رئیس جهاد دانشگاهی استان، متذکر شد: در بخش مدیریت سلامت با یک آسیب روبه ‌رو شدیم و  دلال‌های زیادی به میدان آمده و سوءاستفاده‌های زیادی از موضوع کردند. 

وی با تاکید بر اینکه در گردشگری سلامت به یک مدیریت نیاز داریم و باید افراد غیرمتخصص حذف شوند، تصریح کرد: آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های زیادی برای جذب گردشگر سلامت است. 

محسنی بیان داشت: ظرفیت جذب گردشگر از کردستان عراق، بخشی از ترکیه، نخجوان و جمهوری آذربایجان بسیار زیاد است و اگر یک مدیریت سلامت داشته و مدیریت را از دست رانندگان و افراد غیرمتخصص بگیریم، قطعا موفق خواهیم شد. 

وی، در رابطه با تجاری‌سازی محصولات جهاد دانشگاهی متذکر شد: سلول‌های خورشیدی مدل چادری، پرتابل مقیاسی، چمدانی، ویژه خانوارهای روستایی و مدل مدیریت بحران از این محصولات است همچنین مذاکراتی برای فروش محصولات به عراق و نخجوان داشتیم. 

محسنی با تاکید بر اینکه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی کرونا مدت‌ها حضور خواهد داشت و به این زودی‌ها قصد ترک کردن ندارد، خاطرنشان کرد: کرونا با علائم زیادی از جمله ریوی، گوارشی و علائم ساده وجود دارد و به عبارتی تولید واکسن کرونا به این زودی‌ها امکان‌پذیر نیست و تاکنون نیز اعلام جدی برای تولید واکسن نشده است. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول