اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

امکان تعمیر و نگهداری هواپیماهای رده‌ سنگین توسط متخصصان داخلی

رئیس سازمان هواپیمایی گفت:‌ امروز به همت توان متخصصان داخلی امکان تعمیر و نگهداری هواپیماها تا رده‌های سنگین در کشور وجود دارد.

امکان تعمیر  و نگهداری هواپیماهای رده‌ سنگین توسط متخصصان داخلی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تورج دهقانی‌زنگنه امروز در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی اظهار داشت: صنعت حمل و نقل هوایی از اوایل اسفند 98 به دلیل شیوع کرونا دچار بحران خطیری شد و چشم‌انداز روشنی هم برای خروج از این بحران نداریم.

وی افزود: ایکائو اعلام کرده بود در سال 2022 از این بحران خارج می‌شویم و بعد اعلام شد در سال 2024 از این وضعیت خارج می‌شویم و مشخص نیست این وضعیت چه زمانی عادی می‌شود.

وی افزود: قبل از ورود این بحران صنعت حمل و نقل هوایی دچار تحریم‌های ظالمانه بود و کشور آمریکا هر چه در توان داشت برای زمین‌گیر کردن صنعت به کار برد اما به لطف خدا نه تنها صنعت هوایی زمین‌گیر نشد بلکه روز به روز شکوفاتر شد.

وی ادامه داد: آقای عابدزاده در حفظ این صنعت سال‌ها زحمت کشیدند و جایی هم نمی‌روند و در خانواده صنعت می‌مانند.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: در دوران تحریم هواپیماهای زیادی وارد کشور شد شرکت‌های جدیدی تأسیس شدند و نیروهای زبده زیادی به صنعت آمدند.

دهقانی زنگنه افزود: ‌تعمیر و نگهداری هواپیماها به دست نیروهای متخصص و دانشمند صنعت هوایی امروز تا رده‌های سنگین انجام می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان زیادی پا به عرصه وجود گذاشته‌اند و پیچیده‌ترین قطعات این صنعت را می‌‌سازند.

وی افزود: ارکان اصلی صنعت یعنی سازمان هواپیمایی به عنوان متولی و نماینده حاکمیت همچنین شرکت فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی به عنوان ارکان دیگر صنعت هماهنگی خوبی در این حوزه داشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول