اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

مخالفت حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان با زمان برگزاری انتخابات

رئیس حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ 11 اکتبر را مغایر با قانون اساسی این کشور اعلام کرد.

مخالفت حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان با زمان برگزاری انتخابات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «رحمت الله زائراف» رئیس حزب سوسیال دموکرات تاجیکستان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ 11 اکتبر را مغایر با قانون اساسی این کشور اعلام کرد.

وی گفت: مشخص شدن تاریخ انتخابات در ماه اکتبر توسط نمایندگان مجلس ملی و مجلس نمایندگان با قانون اساسی مغایرت دارد و باید دادستانی در این زمینه وارد عمل شود.

پارلمان تاجیکستان 11 اکتبر سال جاری را تاریخ برگزاری انتخابات این کشور اعلام کرده است.

«نوروز قربان زاده» دستیار رئیس اتاق عالی روابط عمومی رسانه‌ها در پارلمان تاجیکستان در این زمینه گفت: با توافق نمایندگان مجلس عالی و مجلس نمایندگان تاجیکستان مقرر گردید تا انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 11 اکتبر سال جاری برگزار گردد.

برگزاری انتخابات در اکتبر سال جاری در حالی است که تمامی دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان از زمان استقلال تا دوره قبل انتخابات یعنی در سال 2013 در اول ماه نوامبر برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول