اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تخفیف 50 درصدی به اجاره بهای واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری شهید بهشتی

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از تخفیف ۵۰ درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تخفیف 50 درصدی به اجاره بهای واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری شهید بهشتی

محمدصادق خیاطیان رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،  از تخفیف ۵۰ درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا خبر داد. 

* وظیفه اصلی و ذاتی پارک‌های علم و فناوری حمایت از کسب‌وکارها است

وی افزود: یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های اصلی پارک علم و فناوری حمایت از تیم‌ها، واحدهای فناور و شرکت‌هایی است که می‌خواهند ایده‌هایشان را به محصول تبدیل کنند. 

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در ادامه گفت: ایده‌ها در راستای کارهایی است که معمولاً پژوهشگران، دانشگاهیان و اعضای هیات علمی برای خود هدف‌گذاری‌ کرده‌ و می‌خواهند در این راستا فعالیت کنند؛ لذا وظیفه اصلی و ذاتی پارک علم و فناوری حمایت از کسب‌وکارها است؛ بدیهی است زمانی که یک اتفاقی در کشور یا منطقه‌ای رخ می‌دهد و باعث مختل شدن توسعه می‌شود وظیفه پارک علم و فناوری جدی‌تر می‌شود. 

خیاطیان افزود: بنابراین یکی از مهمترین وظایف پارک‌های علم و فناوری،‌ حمایت از واحدهای فناور است تا بتوانند در مسیر رشد و توسعه خود گام بردارند. 

* تخفیف ۵۰ درصدی اجاره بهای فروردین و اردیبهشت واحدهای پارک فناوری شهید بهشتی 

وی در ادامه گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از کسب‌وکارها دچار اختلالاتی شده‌اند؛‌ پارک علم و فناوری شهید بهشتی نیز در راستای ماموریت اصلی خود برای اینکه قدری از این آسیب دیدگی را کاهش دهد و کمک کند تا این شرکت‌ها همچنان در مسیر توسعه و رشد خود بتوانند پرقدرت شوند با مصوبه‌ای که از شورای پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی گرفته‌ایم به شرکت‌هایی که حداقل ۶ ماه در پارک علم و فناوری مستقر هستند و ۶ ماه از حضورشان می‌گذرد ۵۰ درصد تخفیف برای اجاره بهای واحدها در نظر گرفته‌ایم که به مدت ۲ ماه این اتفاق خواهد افتد. 

خیاطیان اضافه کرد: اجاره بهای فروردین‌ و اردیبهشت ماه سال جاری واحدهای فناور مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شده‌اند؛ این واحدها می‌توانند از این تخفیف برخوردار شوند. 

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرکت‌هایی دچار آسیب دیدگی شده‌اند و ما علاوه براینکه به طور ویژه از  تولیدکنندگان واحدهای فناور که در حوزه مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم همچنین برای شرکت‌هایی که در این حوزه هم آسیب دیده‌اند یک برنامه ویژه درنظر گرفته‌ایم که نخستین آن بحث ۵۰ درصد  تخفیف در اجاره بهاء بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول