اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

ساخت قطعه «نوای آدمیت» در دانشگاه تهران با هدف تقدیر از کادر درمانی کشور

قطعه تصویری «نوای آدمیت» با آهنگسازی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با هدف تقدیر از کادر درمانی کشور ساخته شده، و طی مراسمی رونمایی شد.

ساخت قطعه «نوای آدمیت» در دانشگاه تهران با هدف تقدیر از کادر درمانی کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، قطعه تصویری «نوای آدمیت» که با آهنگسازی سهراب کاشف، عضو هیأت علمی دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و با هدف تقدیر از کادر درمانی کشور ساخته شده است، طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

این قطعه با تلاش ارکستر ملی ایران و بنیاد رودکی با تضمینی از شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند» شیخ اجل سعدی شیرازی در طول پنج ماه با تکنیک‌های نوین صداگذاری، فیلمبرداری و تصویرسازی تهیه و تولید شده است.

سراینده شعر این اثر محمدرضا کاشف، نویسنده و کارگردان علی نوری اسکویی و رهبری ارکستر و آهنگسازی آن نیز بر عهده سهراب کاشف بوده است. همچنین برای ساخت این اثر هنری ارزشمند بیش از ۲۰۰ نوازنده و هنرمند مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول