اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیش از 200 خبرنگار ایلامی عضو بسیج رسانه هستند

رئیس بسیج رسانه استان ایلام، گفت: بیش از 200 خبرنگار عضو بسیج رسانه ایلام هستند که تلاش می‌شود این تعداد در سال جاری با جذب خبرنگار افتخاری افزایش یابد.

بیش از 200 خبرنگار ایلامی عضو بسیج رسانه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، محمد علی‌نظری رئیس بسیج رسانه استان ایلام ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به مناسبت هفته خبرنگار، گفت: با توجه به وظایف مهم خبرگزاری مذکور، این مجموعه توانسته است در طول سال نقش خود را به خوبی ایفا کند و این امر مهم نشان از پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: هم اکنون بیش از 200 خبرنگار عضو بسیج رسانه ایلام هستند که تلاش می‌شود این تعداد در سال جاری با جذب خبرنگار افتخاری افزایش یابد؛ ساماندهی خبرنگاران از مهمترین اهداف بسیج و رسانه در سالجاری است.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام، گفت: فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به زودی درسطح استان منتشر می‌شود؛ عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب، جهش تولید، آسیب‌های اجتماعی، رونق تولید، زیارت، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی از مهمترین محورهایی است که شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در این زمینه ارسال کنند.

مجتبی عبدالهی مسوول روابط عمومی سپاه در این بازدید با بیان اینکه خبرگزاری فارس رسانه انقلاب اسلامی است، گفت: در برهه کنونی که دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران نقشه‌های شوم استکبار را خنثی کرده و این موضوع سبب دلگرمی مردم به نظام می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه خبرگزای فارس در ایلام در این راستا رسالت خود را به خوبی ایفا کرده  است که جا دارد از مجموعه جسور و جوان این مجموعه تشکر و قدردانی شود.

این مسوول خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی نشان از توجه نظام به خبرنگار است؛ این افراد همواره در راه انقلاب و آرمان‌های والای نظام قدم برداشته و این امر کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: خبرنگاران  در سال جهش تولید باید تلاش کنند با اطلاع رسانی اخبار به موقع و اعلام عملکرد مثبت مسوولان توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند تا اعتماد مردم به نظام و ولایت چند برابر شود.

خبرگزاری فارس پیشتاز در تمامی عرصه‌های استانی

یاسر بیگزاده مسوول فضای مجازی سپاه امیرالمونین( ع) استان ایلام نیز در این بازدید، گفت: خبرگزاری فارس در ایلام نماد انقلاب اسلامی است، این خبرگزاری از مجموعه جسور، جوان و با سواد تشکیل شده و این امر مهم سبب شده متفاوت‌تر از گذشته مشکلات استان را پیگیری کنند. 

وی افزود: خبرگزاری فارس در این مدت مسیر خود را به خوبی پیدا کرده و در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده است.

وی اظهار کرد: خبرگزاری مذکور در راستای در افتادن با باندهای فساد و زمین خواری سختی‌های بسیاری متحمل شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول