اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمبود اعتبارات؛ مانع بازسازی شبکه‌های اصلی انتقال آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: کمبود اعتبارات مانع بازسازی شبکه‌های اصلی اتصال و خطوط انتقال آب در مناطق شهری و روستایی است.

کمبود اعتبارات؛ مانع بازسازی شبکه‌های اصلی انتقال آب

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، محمد طاهری در نشست با اعضای انجمن خیرین آبرسان روستایی اظهار کرد: بهبود وضعیت آبرسانی به روستاها و اصلاح شبکه‌های فرسوده آب روستایی نیازمند کمک خیران است و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی از انجمن خیران آبرسان استان سمنان نقشی مهم در جذب خیران دارند.

وی ادامه داد: فرسودگی لوله‌های انتقال آب و فاضلاب و کم‌آبی از چالش‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به شمار می‌رود که رفع این چالش به‌صورت قطعی نیازمند حمایت ویژه دولت و استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم‌نهاد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان تصریح کرد: کمبود اعتبارات مانع بازسازی شبکه‌های اصلی اتصال و خطوط انتقال آب در مناطق شهری و روستایی بوده و فرهنگ‌سازی برای ورود خیران در بخش آبرسانی نویدبخش بهبود در خدمات‌رسانی است.

طاهری با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی گفت: رسانه‌های جمعی با معرفی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجمن خیران آبرسان استان برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌های آبرسانی کمک کنند.

انتهای پیام/74004/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول