اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان

مدیرعامل موسسه جهاد نصر خوزستان گفت: در سال جاری مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از ردیف بودجه برای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مصوب شده است.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به طرح  ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدجواد صالحی نژاد مدیرعامل موسسه جهاد نصر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی مصوبه ۱۵ فروردین سال ۹۶ هیات دولت است، اقداماتی که در مرحله اول قرار بود انجام شود تخصیص آب برای باقی‌مانده این طرح بود که بعد از پیگیری، این امر انجام شد.

وی افزود: جدول تخصیص آب تهیه‌شده مطالعات نوع اراضی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری هم نیز درحال حاضر مشخص شده‌اند.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر گفت: در فاز نخست طرح، ۲۰ شهرستان استان خوزستان بهره‌مند شدند و در فاز دوم برای ایجاد توازن، در این مرحله سایر شهرستان‌ها نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: طبق مصوبات، دولت سه منبع استفاده از تسهیلات خارجی، صندوق توسعه و منابع عمومی را جهت تامین اعتبار قرار داده‌است.

صالحی نژاد بیان کرد: در سال ۹۹ در قانون بودجه از ردیف متفرقه ۱۵۰ میلیارد تومان برای این طرح مصوب شده که امسال ۵۰ هزار هکتار در دستور کار اجرایی شدن قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول