اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر فرمانده سپاه فتح از عملی شدن وعده استاندار در تپه نورالشهدا یاسوج

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از عملی شدن وعده استاندار در تپه نورالشهدا یاسوج و مرمت و بازسازی گلزار شهدای گمنام قدردانی کرد.

تقدیر فرمانده سپاه فتح از عملی شدن وعده استاندار در تپه نورالشهدا یاسوج

سردار حمید خرمدل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص روند عملیات اجرایی گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه و با یک حرکت جهادی و انقلابی وارد عمل شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبور شهدای گمنام بهترین مکان جهت برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی است که باید امکانات لازم و فضای مناسبی برای حضور خیل مشتاقان و شیفتگان به مکتب شهدا را داشته ابشد.

وی با بیان این که فضای فعلی به هیچ وجه زیبنده مقام شامخ شهدا و همچنین ارادتمندان و و رهروان آن‌ها نیست تصریح کرد: خوشبختانه کار به خوبی بر روی این مکان شروع شده و با دغدغه‌ای که از استاندار محترم سراغ داریم آینده خوبی را متصور خواهیم شد و دیدیم که در روز ابتدای کار با چشمان اشک‌بار وارد عمل شدند.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه در همین ابتدای کار مبلغ بسیار خوبی برای این موضوع در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: همکاران ما در بسیج سازندگی با همه توان پای کار هستند تا این پروژه مهم فرهنگی استان که خلا آن تاکنون بسیار مشهود بود به سرانجام رسیده و مردم استان به خصوص مردم و جوانان شهر یاسوج بتوانند از این فضای معنوی به خوبی استفاده کنند.

به گزارش فارس؛ سردار خرمدل مجددا مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام جهادی استاندار اعلام کرد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول