اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

تجربیات دانشگاه‌های سراسر کشور در آموزش الکترونیکی در بحران کرونا به اشتراک گذاشته می شود/ ارائه ۹۰ مقاله توسط محققان و اساتید

همایش ملی « تبادل تجربیات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹» برگزار خواهد شد. مقالات این همایش توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود.

تجربیات دانشگاه‌های سراسر کشور در آموزش الکترونیکی در بحران کرونا به اشتراک گذاشته می شود/ ارائه ۹۰ مقاله توسط محققان و اساتید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، همایش ملی « تبادل تجربیات دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹» ، سه شنبه ۲۱ مرداد ماه با سخنرانی مدیران حوزه آموزش عالی و صاحبنظران حوزه یادگیری الکترونیکی رسما  افتتاح خواهد شد.

این همایش ملی با مشارکت معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و انجمن علمی یادگیری الکترونیکی و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد و طی آن اساتید، مدرسان و صاحبنظران حوزه آموزش به تبادل تجربیات خود در حوزه آموزش الکترونیکی می پردازند.

محمد هادی زاهدی قائم مقام اجرایی همایش در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: سه میزگرد تخصصی طی سه روز همایش برگزار خواهد شد که برای علاقمندان به حوزه آموزش الکترونیکی بسیار مفید خواهید بود، میزگرد نخست با محور زیرساخت های فنی آموزش الکترونیکی: چالشها وچشم اندازها ، میزگرد دوم با عنوان توسعه کیفی، یادگیری عمیق، و ارزشیابی اجرای دوره ها، و سومین میزگرد پیرامون تبادل نظر در زمینه مباحث فناورانه در اجرای آموزشهای الکترونیکی جهت برنامه ریزی های آتی خواهد بود.

*ارائه بیش از ۹۰ مقاله توسط محققان و اساتید 

رئیس مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی همچنین اعلام داشت: در طول این همایش بیش از ۹۰ مقاله از طرف محققان و اساتید و کارشناسان حوزه آموزش و در پنج نشست تخصصی ارائه خواهد شد. 

این همایش به صورت وبینار خواهد بود و تمامی علاقمندان می توانند بصورت زنده  و از طریق آپارت یا به طور مستقیم با مراجعه به سایت: http://elearningcovid19.kntu.ac.ir در این رویداد علمی شرکت کنند. 

مقالات این همایش توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول