اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر در سال جاری خبر داد.

افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدباقر سلگی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه در ملایر ضمن تبریک هفته خبرنگار و  تقدیر از رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه‌ها کمک حال در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه امنیت هستند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی کار می‌کنند در حالی که زیرساخت‌ها برایشان فراهم نیست گفت: با این وجود رسانه‌ها همه تلاش خود را برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه دارند. 

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه فراهم کردن مسئله امنیت جامعه بر عهده دستگاه‌های انتظامی و نظامی است افزود: با این وجود رسانه‌ها در کنار دستگاه‌های امنیتی این احساس امنیت و آرامش را به مردم منتقل می‌کنند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده حوزه انتظامی شهرستان ملایر طی چهار ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت کشفیات مواد مخدر ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه رشد داشته است. 

سلگی از افزایش هشت برابری کشف هرویین، افزایش ۱۸ برابری کشف شیشه، انهدام چهار باند سارقان خودرو و دستگیری ۱۰ نفر از محکومین متواری و دستگیری مامور قلابی با پنج کلاهبرداری را از اقدمات انتظامی برشمرد و گفت: در این مدت هفت باند توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.

وی اظهار کرد: در چهار ماه امسال دستگیری متهمان نسبت به مدت مشابه سال قبل  یک درصد افزایش و وقوع قتل  نیز ۸۶ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر به کسب رتبه برتر استانی ملایر در راستای مبارزه با قاچاق کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر  داد و گفت: احتکار اقلام مورد نیاز مردم نیز صد درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی کشف ۹۶ درصدی جرائم و رشد ۱۰ درصدی کشف جرائم، افزایش صد درصدی دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار، کاهش ۶ درصدی سرقت اتومبیل، افزایش کشف ۴۶ درصدی سرقت خودرو و کاهش صد درصدی جرائم خشن  را نیز از دیگر اقدامات امسال برشمرد.

سلگی تصریح کرد: در این مدت شاهد کاهش ۷۷ درصدی وقوع سرقت لوازم داخل خودرو، کاهش صد درصدی وقوع سرقت پلاک خودرو، کاهش ۶۷ درصدی نزاع دسته‌جمعی، کاهش ۷۰ درصدی سرقت احشام و افزایش ۳۰۰ درصدی کشف علمی کلاهبرداری‌ها  نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی صدور ۳۸۰ فقره اخطار پلمب و ۳۲۶ فقره پلمب برای صنوف، اجرای ۱۵ مرحله ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش صد درصدی تصادفات فوتی، کاهش ۳۴ درصدی تصادفات جرحی، کاهش ۲۱ درصدی تصادفات درون‌شهری، افزایش ۱۱ درصدی توقیف خودروهای متخلف، افزایش ۳۰ درصدی برخورد قانونی با تخلفات حادثه‌ساز، رفع ۷۰ درصدی اشکالات هندسی نقاط حادثه‌خیز، افزایش ۱۸ درصدی تعداد تماس‌های مردمی با ۱۱۰ را از دیگر اقدامات دانست.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول